Prvi Forbes Power Women’s Summit je spreman. U impresivnim prostorijama Sava centra, Atriumu i Amfiteatriumu, 4. septembra, očekuje vas susret s mnogobrojnim inspirativnim ženama, preduzetnicama, naučnicama, onima koje pomeraju granice slobode i podstiču žene da budu odlučnije – ma kakvim se poslovima i projektima bavile.
Program Forbes Power Women’s Summita počinje u 10 sati, ali dvorana se otvara za vas već u 9.30 – uz neizostavno piće dobrodošlice. Ostalo je još malo karata koje mozete kupiti na tickets.rs
Uz poznati voditeljski par, Miu Kovačić i Zorana Kesića, dobrodošlicu će vam na uvodnom panelu poželeti glavne urednice i urednik Forbes izdanja u regionu: Bojana Humar u ime Forbesa Slovenija, Ika Ferrer Gotić iz Forbesa BiH, Biljana Matijašević iz Forbesa Crna Gora, Đurđica Klancir iz Forbesa Hrvatska i Ivan Radak iz Forbesa Srbija.
Nakon toga sledi prvi panel na temu pozicije žena u preduzetništvu a koji donosi temu kako se razlikuje odnos prema preduzetnicama u različitim sredinama (She for enterpreneruship: Is there a difference between each country?) koji moderira Hrvoje Krešić, poznati novinar Nove TV iz Zagreba, a gošće su: Žakline Troskot, vlasnica poslastičarnica Amelie iz Hrvatske, Mila Litvinjenko, vlasnica poznate kozmetičke kompanije Aura, Katarina Lotrič, vlasnica i predsednica uprave Gentler Stories iz Slovenije i Keren Hod, osnivačica međunarodnog udruženja WE – Women Enterpreneurship, koja se posvetila pomoći ženskim startupovima.
Od 11.40 do 12.15 sledi razgovor sa sociološkinjom koja poziva žene da se prestanu izvinjavati, profesoricom Majom, a ona će ostati na pozornici i kao jedna od sagovornica na panelu o „Imposter sindromu“, sindromu večne sumnje i preispitivanja sopstvenih sposobnosti (Imposter syndrome. Is that only a she thing?). Osim Maje Jovanović, na tom panelu će govoriti i Martina Silov, predsednica CroAI udruge, te Sanja Stanimirović, generalna direktorka kompanije Testeral.
Panel će moderirati poznata muzičarka i influeserka Ida Prester.
Od 13 do 13.20 S Anom Drašković, potpredsednicom i generalnom direktorikom Vise za Jugoistočnu Europu Ida Prester će razgovarati o važnosti ekonomskog osnaživanja žena i njihovoj inicijativi znakovitog naslova: She’s next.
Od 13.20 do 14 sati govorit će se o ženskom zdravlju i brojnim tabuima oko javnog problematiziranja ženskog zdravlja (She for her helth. Are there taboos when we speak about women health?), a učesnice panela su Staša Stanković, naučnica doktorka reproduktivne genomike, Nikolina Lauc, suvlasnica i CEO tvrtke Glycan Age, Ina Bulat, direktorka za Jugoistočnu Europu u kompaniji Merck, te Milica Stevanović, lifecoach. Panel će moderirati Hrvoje Krešić.
Od 15. do 15.30 o ženama koje krše pravila i žele da se čuje njihov glas (She for braking the rules) s Lisom Carmen Wang, preduzetnicom i autorkom knjige „The Bad Bitch Business Bible“ razgovor će voditi Miloš Milovanović, poznati novinar i voditelj. A potom sledi, od 15.30 do 16.10. na panelu pod nazivom „She for authentificity. Is that a vaule of a new era“ razgovor sa ženama iz kreativne industrije od kojih su mnoge ostvarile karijere svetskog ranga.
S nama će biti Ana Anđelić, stručnjakinja za brendove, doktorka sociologije, autorka knjige „The Business of Aspiration“, Lara Bohinc, dizajnerka i vlasnica tvrtke Bohinc Studio, te Nika Zupanc, industrijska dizajnerka i autorka knjige „Breaking the Rules“, a razgovor će moderirati Ida Prestar.
Od 16.10 do 16.40 sati pridružiće nam se sportistkinje: Aleksandra Perišić, srpska reprezentativka u taekwondou i osvajačica srebrne olimpijske medalje i Petra Bulata Kovačić, trenerica, a s njima će razgovarati Miloš Milovanović.
A nakon pauze uz kafu, u 17 sati sledi povratak na business scenu i razgovor s Kathleen Griffith, preduzetnicom i autorkom bestsellera „Build Like A Woman“, a od 17.25 do 18.05 sledi panel na kojem će o izazovima visokog biznisa te ravnopravnosti žena na poslovnoj sceni, ali i u širem društvu, razgovarati poznate menadžerke: Martina Dalić, predsednica Uprave Podravke, Lara Ham, CEO Quintessentially, Aleksandra Đurđević, potpredsednica u Delta Holdingu, te Brankica Janković, poverenica za zaštitu ravnopravnosti. Razgovor će voditi Miloš Milovanović.
Nakon panela učesnici će imati još mogućnost za posebno druženje (Meet & Greet) s Kathleen Griffith, a potom sledi – zabava uz DJ-a Vuka Vukosavljevića.
Sponzori prvog regionalnog Forbes Adria Power Women’s Summita su:
Visa je globalni lider u oblasti digitalnih plaćanja, koja svojim poslovanjem olakšava transakcije između potrošača, trgovaca, finansijskih institucija i državnih institucija u više od 200 zemalja i teritorija širom planete. Misija kompanije je da poveže svet kroz najinovativniju, najkomforniju, najpouzdaniju i najsigurniju mrežu plaćanja, koja pojedincima, kompanijama i privredi omogućava da napreduju. Kompanija Visa veruje da privrede koje su inkluzivne za sve i na svakom mestu, pomažu da se svi zajedno uzdignu, ali i sagledaju mogućnost pristupa i uključivanja kao osnovu budućnost protoka novca.
Atlantic Grupa je jedan od vodećih proizvođača hrane i pića u JI Evropi s renomiranim brendovima koji su regionalni lideri, te vodeći distributer robe široke potrošnje u regionu. Vodeće robne marke Atlantic Grupe su Barcaffe, Argeta, Cedevita, Cockta, Donat Mg, Grand kafa, Smoki, Najlepše želje, Bananica, a distributer je renomiranih globalnih brendova kao što su Ferrero, Mars, Wrigley, Hipp, Johnson&Johnson, brendova kompanije Unilever i mnogih uglednih regionalnih robnih marki. Atlantic je jedan od najdinamičnijih poslovnih sistema, poznata po transparentnosti poslovnih praksi i komunikacije.
MiaMara više od dve decenije, predstavlja jednu od vodećih srpskih i regionalnih modnih kompanija u segmentu luksuzne ženske mode. Brendovi poput Dior, Celine, Dolce&Gabbana, Valentino, Loewe, MaxMara, Jacquemus su samo neki od vodećih svetskih brendova koji su pronašli svoje mesto u kompanijskom porfoliju.
Comma odeća inspirirana je svetskim modnim prestonicama. Nezavisno da li je prilika poslovna, glamurozna ili ipak casual – odeća ove međunarodne modne kuće uvek je nešto posebno. Odeća prvenstveno evropske proizvodnje oduševljava svojom ženstvenošću. Brand Comma poznat je po modernom dizajnu, elegantnim krojevima i kvalitetnim materijalima. Comma stilovi su fleksibilni i svestrani kao i mi. Zrače poverenjem, ženstvenošću i strašću. Mogu se nositi u svim prilikama 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji. Comma ima radnje u Beogradu u Ušću, Beo centru i Delti a online na soliver.rs .
Triple Jump Grupa je nosilac distributivnih i franšiznih ugovora sportskih, modnih i kozmetičkih brendova, kao sto su Converse, The Body Shop, Lindex, Arena… Uz osnovnu granu poslovanja, kompanija je aktivna i razvija segmente multibrend koncepata, maloprodajne mreže, logističke mreže, hotelijerstva i real estate-a. Poslovanje je rasprostranjeno u 9 zemalja, uključujući zemlje bivše Yu, Mađarske i Albanije. Posvecenost CSR aktivnostima i održivom razvoju predstavlja neizistavni deo kompanijskog DNK.
Fitpass je digitalna članarina koja otvara vrata najboljim sportskim i rekreativnim objektima u regionu, omogućavajući korisnicima da uživaju u slobodi izbora i vrhunskoj ponudi. Od 2014. godine, započeli smo revoluciju u korporativnom fitnesu, postajući prepoznatljiv korporativni benefit. Sada poslujemo na 5 tržišta, među kojima su Fitpass Srbija, Bosna i Hercegovina, i od ove jeseni, Fitpass Crna Gora.
Merck je vodeća naučno-tehnološka kompanija posvećena inovacijama više od 350 godina. Prema oceni časopisa Forbes, kompanija Merck spada u top 10 female-friendly kompanija na svetu, 40% direktorki u Evropi su žene, i čak polovina zaposlenih u sektoru istraživanja i razvoj su žene koje se bave naukom.
Koozmetik je brend fine, ručno pravljene prirodne kozmetike koja je nastala sa ljubavlju, pažnjom i težnjom ka jednostavnosti. Verujemo da kozmetika treba da vas neguje na zdrav i prirodan način, iznoseći na površinu vašu istinsku unutrašnju lepotu.
Dr Oetker – Sa svojim dobro poznatim pudinzima, tradicionalnim dodacima i smešama za kolače, ovsenim kašama, smrznutim picama i ostalim proizvodima iz asortimana, kompanija Dr. Oetker više od 130 godina unosi toplinu i radost u naše domove. Kroz vrhunski kvalitet i pažljivo odabrane sastojke, Dr. Oetker nije samo sinonim za sigurnost u pripremi omiljenih poslastica, već i za stvaranje nezaboravnih uspomena. Svaki zalogaj predstavlja mali ritual ljubavi i posvećenosti, koji ulepšava najslađe trenutke i pomaže u kreiranju jedinstvenog ukusa doma.
Institut Esthederm je francuski luksuzni brend koji je od 1978. godine posvećen inovativnosti i učestvovanju u dermatološkim otkrićima, a sve u cilju očuvanja lepote kože tokom vremena. Ekobiologija je u srcu njegovog naučnog pristupa koji kožu posmatra kao živi ekosistem koji neprestano evoluira u interakciji sa svojim okruženjem i čiji prirodni resursi i mehanizmi moraju biti očuvani. Proizvodi deluju i na uzroke i na posledice, a filozofija brenda je da kožu moramo naučiti da pravilno funkcioniše, radije nego da je preterano tretiramo. Age-proteom napredni serum je najnovije otkriće brenda jer je po prvi put dokazano da je mladolikost kože zapisana u njenom proteomu. Koža uglavnom sadrži proteine ili proteome koji joj osiguravaju čvrstinu, dobar tonus, blistavost, ujednačenost i jedrost kože. Dobar kvalitet proteoma pomaže uspešno u borbi protiv spoljašnjih uticaja i znakova starenja.
***
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar