Foto: Promo

Brend M&M’S, deo kompanije Mars, Incorporated pokreće globalnu platformu usmerenu na jačanje osećaja pripadnosti za deset miliona ljudi širom sveta do 2025. godine, sa ciljem da se međusobno povežu i podržavaju.

U nameri da podstakne prihvatanje i negovanje različitosti među ljudima bez obzira na kulturu, rasu, etničku pripadnost ili zajednicu u kojoj žive, kompanija Mars je, kroz jedan od svojih najpoznatijih brendova – M&M’S, najavila globalnu posvećenost stvaranju boljeg i inkluzivnijeg sveta za sve.

M&M’S, brend prepoznatljiv po svojim šarenim i jedinstvenim likovima, kroz svojih 80 godina postojanja predstavlja sinonim za zabavu i raznovrsnost. Težeći da nastavi ka tome i poboljša promovisanje inkluzije u svetu, sada ima za cilj da do 2025. godine kroz moć zabave uključi sve i poboljša osećaj pripadnosti za 10 miliona ljudi širom sveta. Kao deo ove misije, kreiran je M&M’S FUNd – savetodavni odbor čija je uloga praćenje uticaja brenda na misiju kompanije, koji će ponuditi resurse, mentorstvo, mogućnosti i finansijsku podršku u umetničkom i zabavnom prostoru kako bi ljudi osetili pripadnost.

„Mnogobrojne studije pokazale su da je naša želja da budemo prihvaćeni jaka koliko i želja da budemo voljeni i ona je zajednička za sve ljude, bez obzira na njihove različitosti. Upravo to je ono što nas kao kompaniju motiviše da budemo pokretači pozitivnih promena, iskoristimo svoj glas i svoje napore usmerimo ka stvaranju boljeg sveta za sve. Tome u prilog govori i nova svrha M&M’S-a – da poveže ljude širom sveta pomažući im da sagledaju svoje razlike i inspirišući ih da prevaziđu barijere koje ih sprečavaju da se osećaju kao deo zajednice.“, istakla je Vanja Vagić, menadžerka korporativnih poslova kompanije Mars.

Vanja Vagić Foto: Promo

Kako bi upotpunio svoju misiju i prikazao svet u kome se svako oseća prihvaćeno, M&M’S prolazi kroz određene promene koje će ljubitelji brenda uočiti u dizajnu, karakteristikama i proizvodima. Prepoznatljiva paleta boja brenda biće proširena, a koristiće se i razni oblici i veličine M&M’S bombonica kako bi se prikazalo da je suština u tome što smo svi različiti.

Takođe, napravljen je svež i moderan osvrt na izgled voljenih likova brenda kako bi se naglasila važnost samoizražavanja i moć zajedništva, jer su upravo njihov izgled, ličnost i priče ono što ih čini jedinstvenim predstavnicima današnjeg društva.

Kompanija Mars već duži niz godina posvećuje značajnu pažnju društvenim problemima i pitanju inkluzije, kako bi unapredili svoje poslovanje, ali i podigli svest javnosti o izazovima sa kojima se ugrožene grupe susreću na svakodnevnom nivou. To, između ostalog, uključuje posvećenost formiranju rodno balansiranih rukovodećih timova, vođenje nezavisne godišnje revizije raznovrsnosti oglašavanja (koju vodi Institut Geena Davis) i ulogu predsedavajućeg Saveza za nestereotipe, koji je deo organizacije UN Women.

O kompaniji Mars

Kroz istoriju dužu od jednog veka, Mars je, kao globalno porodično preduzeće, vođen uverenjem da svet koji želimo sutra počinje sa načinom na koji poslujemo danas. Danas je Mars kompanija koja se transformiše i razvija, potvrđujući stalnu posvećenost pozitivnom uticaju na svet. Raznolik i šaren asortimana konditorskih proizvoda, hrane i proizvoda i usluga za negu kućnih ljubimaca usmereni su u istom pravcu, pravcu uspešne budućnosti. S više od 40 milijardi dolara prodaje, kompanija predstavlja globalno preduzeće koje proizvodi neke od najomiljenijih svetskih brendova: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S® i COCOAVIA®.

Foto: Promo

Sa sedištem u Meklinu u američkoj državi Virdžiniji, kompanija Mars posluje u više od 80 zemalja. Pet Mars principa – kvalitet, odgovornost, uzajamnost, efikasnost i sloboda – nadahnjuju više od 125.000 saradnika na svakodnevno delovanje u cilju stvaranja sutrašnjeg sveta u kom planeta, ljudi i kućni ljubimci mogu da napreduju.

Pratite nas i na društvenim mrežama:
Facebook
Twitter
Instagram

Tagovi

Komentari

Svi komentari (0)