Foto:Antonio Ahel/ATAImages; shutterstock

Marketinška agencija “Majo public” u vlasništvu Jovane Joksimović i Manje Grčić, pruža usluge različitim firmama u vlasništvu države – od “Srbijavoza” do “Telekoma”. Iako nema zvaničnih informacija o svim ugovorima, imajući u vidu da je tokom prošle godine ova firma prihodovala više od pola miliona evra, jasno je da lepo posluje.

Veliku pažnju javnosti privukla je vest da je državni “Srbijavoz” dodelio dva ugovora firmi Jovane Joksimović i Manje Grčić, “Majo public”, čija je ukupna vrednost oko 61.300 evra sa PDV-om. Kako se navodi u odlukama objavljenim na Portalu javnih nabavki, u pitanju su poslovi plasiranja i distribucije informacija za javnost/PR strategija, kao i održavanja društvenih mreža i izrade sadržaja.

Srbijavoz Foto:TANJUG/ Srbijavoz

A pored “Srbijavoza”, ovaj dvojac sklopio je ugovore i sa drugim državnim firmama.

Klijenti Jovane Joksimović i Manje Grčić

Na Portalu javnih nabavki nema mnogo ugovora. Tokom prošle godine, firma Joksimović i Grčić potpisala je još jedan ugovor o pružanju PR usluga takođe sa „Srbijavozom“, vredan 30.000 evra. Iste godine, „Majo public“ je potpisao ugovor o pružanju konsultantskih usluga u oblasti PR i marketinga sa državnim Diposom, preduzećem koje daje u zakup nekretnine u vlasništvu Srbije, čija je vrednost oko 29.700 evra.

“Majo public” sklopio je ugovor sa Diposom i godinu dana ranije, 2022, a za oko 25.000 evra dodeljen mu je posao PR usluga. Iste godine, ova kompanija je organizovala korporativni događaj za Dipos, i za to je plaćena 14.300 evra.

PROČITAJTE JOŠ

Kako se navodi na zvaničnom sajtu ove marketinške agencije, mnoge državne firme bile su njeni klijenti.

Pored “Srbijavoza” i Diposa, to su Telekom, Auto-moto savez Srbije, AMS Osiguranje, eUprava, Prirodnjački muzej…

Klijent ove agencije je i Aptiv, privatna britanska fabrika auto-komponenata u Leskovcu, koja je poznata po tome što su radnici, većinom žene, zbog napornog rada u smenama po 12 sati, masovno odlazili na bolovanje, a tamošnji lekar primetio je kod njih iste simptome, koje je nazvao “aptiv sindrom”. A jedne subote tokom 2022. godine, 30 zaposlenih odbilo je da radi prekovremeno, a kada su pokušali da opravdaju svoje odsustvo, dobili su otkaz.

Zaradile skoro 20.000 evra

Nisu svi ugovori dostupni, s obzirom na to da javna nabavka ne mora da se sprovede uvek. Konkretno, kada su u pitanju usluge, tender ne mora da se raspisuje ukoliko procenjena vrednost nije veća od milion dinara, odnosno oko 8.500 evra.

Foto: Shutterstock

Ipak, kako se navodi u finansijskom izveštaju za 2023, firma “Majo public” je tokom prošle godine od prodaje svojih usluga prihodovala gotovo 555.000 evra.

Od toga, čist profit iznosi skoro 19.000 evra.

Joksimović u marketing vodama

Jovana Joksimović ima još jednu agenciju za dnose sa javnošću – “Rebeka-Rim”.

Ona postoji još od 2015. godine, ali nije poznato kako posluje, s obzirom na to da nema obavezu da priloži finansijski izveštaj.

BONUS VIDEO Telekom nastavlja upliv u medije: Jedna transakcija na korak od realizacije

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare