Marketinška agencija “Majo public”, u vlasništvu Jovane Joksimović i Manje Grčić, dobila je dva posla od “Srbija voza” u periodu od dve nedelje. Ovi poslovi, koji se odnose na odnose sa plasiranje informacija i kreiranje sadržaja na društvenim mrežama, vredni su više od 60.000 evra.
“Srbija voz”, akcionarsko društvo u kojem sve akcije drži država, dodelilo je dva ugovora firmi “Majo public”, čije su vlasnice Jovana Joksimović i Manja Grčić, vredne 7.171.200 dinara, odnosno oko 61.300 evra, sa PDV-om.
Kako se navodi u odlukama objavljenim na Portalu javnih nabavki, u pitanju su poslovi plasiranja i distribucije informacija za javnost/PR strategija, kao i održavanja društvenih mreža I izrade sadržaja.
Što se tiče prvog posla, usluge planiranja i distribucije informacija za javnost, odnosno PR strategije, on je dodeljen 3. jula.
“Majo public” bila je jedina firma koja je dostavila ponudu, koja je iznosila 2,99 miliona dinara bez PDV-a. Sa porezom, to je tačno 3.585.600 dinara, odnosno oko 30.600 evra.
Oni su, inače, bili jedini ponuđači.
Drugi ugovor firmi Majo public dodeljen je dve nedelje kasnije, 17. jula. Tim ugovorom, “Srbija voz” im je dodelio posao održavanja društvenih mreža i izrade sadržaja. Vrednost posla je ista – 3.585.600 dinara, odnosno 30.600 evra, uključujući PDV.
Pored njih, ponudu je dostavila i Agencija za odnose s javnošću, marketing i TV produkciju “First media group”, u vlasništvu Olivere Jovićević, koja je bila povoljnija, pa je iznosila oko 2,5 miliona dinara, odnosno 21.500 evra sa PDV-om.
Kako se navodi u zvaničnoj dokumentaciji, ponuda Olivere Jovićević je odbijena jer nije ispunjavala sve uslove. Njena firma, recimo, nije vodila društvene mreže za barem dva preduzeća koja se bave temama u oblasti saobraćaja u prethodne dve godine, nema barem četiri projekta eksterne komunikacije u domenu putničkog saobraćaja i nema iskustvo u komunikaciji na društvenim mrežama u prethodne tri godine.
Jovana Joksimović, glavna I odgovorna urednica novinske agencije Tanjug i voditeljka na televiziji K1 i Manja Grčić, direktorka TV K1, pokrenule su 2019. godine “Majo public”, firmu koja se bavi komunikacijama i odnosima s javnošću.
Na njihovom zvaničnom sajtu navodi se da su i ranije sarađivali sa “Srbija vozom”.
BONUS VIDEO Telekom nastavlja upliv u medije: Jedna transakcija na korak od realizacije
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare