Kompanija Galenika, farmaceutski gigant, potpisala je Ugovor o sponzorstvu sa Aleksandrom Perišić, mladom reprezentativkom Srbije u teakvondou. Kao odgovorna kompanija koja prepoznaje značaj ulaganja u sport i mlade talente, Galenika će pružati kontinuiranu podršku kako bi Aleksandra u potpunosti bila posvećena treninzima i takmičenjima.
„Ponosni smo da naš 79. rođendan započinjemo podrškom Aleksandri u cilju ostvarenja boljih uslova za dalje sportske uspehe, što je primarni cilj. Dodatno, kroz svoj projekat Galenika ulaže značajna sredstva i znanje u edukaciju mladih o zdravom životnom stilu i navikama. U tom smislu, smatramo da Aleksandrina priča kao mlade šampionke može biti podsticajan uzor dvadesetogodišnjacima u koracima ka sticanju zdravih navika i zdravijoj budućnosti“, izjavio je Rikardo Markes, generalni direktor Galenike.
U poslednje tri godine, od kada se takmiči u seniorskoj konkurenciji, mlada teakvondo šampionka Aleksandra Perišić osvojila je više medalja na najvažnijim teakvondo takmičenjima u Evropi i svetu, od kojih su najznačajnije titule prvakinje Evrope u 2023. i vice-prvakinje sveta u 2022. godini. Pored toga, Aleksandra je proglašena za najbolju sportistkinju Beograda za 2023. godinu.
„Veliko mi je zadovoljstvo što je kompanija, kakva je Galenika, odlučila da podrži baš mene i pomogne mi da se fokusiram na moje dalje sportske napore. Verujem da ću uz ovu pomoć postizati još bolje rezultate”, rekla je Aleksandra Perišić prilikom potpisivanja ugovora.
Farmaceutska kompanija Galenika osnovana je 1945. godine. Krajem 2017. godine, postala je deo NC Grupe (www.gruponc.net.br), koja obuhvata i EMS – najveću farmaceutsku kompaniju u Brazilu i jednu od najvećih farmaceutskih kompanija u celoj Latinskoj Americi. Galenika je na drugom mestu po tržišnom učešću u Srbiji, a proizvodi generičke lekove, dijetetske suplemente, kozmetičke proizvode i medicinska sredstva. Strategija Grupe jeste razvoj Galenike kao moderne i fleksibilne kompanije, fokusirane na istraživanja i razvoj, koja konstantno radi na unapređenju svojih proizvoda za unapređenje zdravlja i kvaliteta života, na zadovoljstvo korisnika.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare