"Lakost" (u originalu Lacoste), svetski poznati modni brend, oglasio se zbog Novaka Đokovića i njegove jedinstvene jakne.
Srpski teniser je u prvom kolu US Opena savladao Lernera Tiena sa 3:0 (6:1, 7:6, 6:2), a pažnju je osim njegove odlične igre privukla i specijalno dizajnirana jakna, koju je pokazao celom teniskom svetu.
Novak je u „Lakost“ jakni izašao na teren, a na leđima su se nalazile loptice u različitim bojana i raspoređene na četiri mesta na svetskoj mapi. One zapravo označavaju četiri grend slema, a francuski modni brend se baš potrudio da privuče pažnju ove godine u Njujorku.
„Specijalna jakna, specijalan igrač“, piše u opisu objave „Lakost“ uz tri slike Đokovića.
Otkriveno je i ko je dizajnerka jakne specijalno namenjene najboljem teniseru svih vremena.
„Slaveći ga kao GOAT-a, Novak Đoković je zakočario na teren u Njujorku noseći jedinstvenu jaknu, koju je dizajnirala kreativna direktorka Lacoste Pelagija Koloturos. Zatim ju je počastio pobedom u tri seta“, piše „Lakost“.
Novakova oprema za US Open je crno-zlatne boje, a pred početak turnira u Njujorku francuski modni brend je svoj čuveni logo krokodila promenio u kozu (na engleskom GOAT), u čast Đokovića.
Srbin na US Openu pokušava da osvoji 25. grend slem titulu, a „Lakost“ se do sada mnogo puta istakao kao jedan od njegovih najboljih i najvernijih sponzora.