Foto: Amir Hamzagić/Nova.rs

Društvene mreže su obojene u ljubičasto. Pogodak fudbalera Grafičara Babakar Mbupa u prijateljskoj utakmici protiv OFK Beograda u protekla dva dana pogledalo je preko 5.200.000 ljudi širom sveta, što je najveći broj pregleda jednog videa na Instagramu u istoriji srpskog klupskog fudbala. Ujedno, reč je i jednom od najpopularnijih video postova ikada u Srbiji u svim oblastima.

Brojke još kažu da je video lajkovalo 98.000 ljudi sa svih strana sveta, preko 3.500 njih je podelilo post, 101.000 interakcija na video je ostvarena, a ukupan broj sati pregleda prelazi cifru od 8.500 sati, što je srazmerno godinu dana gledanja.

Pročitajte još

Sve to je ostvareno na profilu kluba koji je do petka imao 15.000 pratilaca, pa je i uspeh proporcionalno veći, a 5,2 miliona nije konačna cifra, jer se broj pregleda uvećava iz sata u sat.

„Napravili smo izuzetan rezultat na koji smo ponosni svi u Grafičaru. Nije lako biti prvi u Srbiji na društvenim mrežama, pogotovo bez boost kampanje ili korišćenja softvera koji podižu brojke. Ali, uspeli smo u tome. To je dokaz da fudbal kao sport ima ogromnu moć i vrednost, što govori o popularnosti, ali i odgovornosti. Zato se trudimo da koristimo naše mreže i platforme kako bismo pozitivno uticali na decu i mlade. Misija i vizija Grafičara je da stvaramo dobre fudbalere, ali još važnije, da od njih stvaramo dobre ljude. Zato smo ostvarili saradnju sa muzejima, kulturnim ustanovama, upisujemo sve naše članove u biblioteku, vodimo igrače u Beogradsku filharmoniju, u pozorišta, pomažemo zajednici, stvaramo vrednosti koje ostaju. Jer, to je naša obaveza i naše nasleđe, kako prema klubu koji postoji više od 100 godina, tako i prema fudbalu“, rekao je Slobodan Govedarica, predsednik Grafičara.

Jedan od razloga ovako dobrog rezultata je i činjenica da u Grafičaru postoji tim koji se detaljno bavi analizom podataka u svim segmentima poslovanja i odluke se često donose na osnovu metrike i statistika. Ujedno, Grafičar dobija značajnu podršku od FK Crvena zvezda u vidu logističke pomoći i znanja, koje koristi u svom radu.

„Važan deo naše publike dolazi iz Afrike, konkretno iz Senegala i Nigerije, jer iz tih država imamo ili smo imali fudbalere u našem timu. Negujemo odnos sa tom publikom, pa tako naš decu iz kluba vodimo u Muzej Afričke umetnosti, kada je nacionalni dan Senegala ili Nigerije. Pokazujemo im odakle dolaze naši igrači, učimo o njihovoj kulturi, jeziku, tradiciji. Pričamo te priče na našim mrežama. Dalje, redovno komuniciramo sa pratiocima iz tih zemalja koji nam se često obraćaju, ne ostavljamo nikoga bez odgovora. Drugi deo uspeha je vezan za činjenicu da naša publika voli golove. Najbolje rezultate na mrežama imamo upravo kada objavljujemo golove, a na našu sreću videograf Grafičara, Dejan, ima oštro oko i od 51 gola koliko smo postigli u prvenstvu Deki je snimio 50. Taj jedan propušteni ga i dalje ‘proganja'“, ističe Nebojša Mandrapa, direktor marketinga kluba.

Grafičar, koji je razvojni tim FK Crvena zvezda, priprema se na Zlatiboru za početak nove sezone u Prvoj ligi Srbije, a prvu utakmicu u prvenstvu igraju trećeg avgusta protiv užičke Slobode.

BONUS VIDEO

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar