Foto:JP Gold gondola Zlatibor

Zlatiborska „Gold Gondola“ tokom jula i avgusta prevezla je oko 50 hiljada putnika, što je letnji prosek izuzimajuću godinu otvaranja kada je ta brojka bila veća. U međuvremenu, vožnja gondolom je postala mnogo više od same vožnje i panoramskog razgledanja Zlatibora.

Iz godine u godinu, sa sve većim brojem sadržaja, trasa od 18 km u oba smera pruža niz ugođaja, kako u samoj kabini tako i na međustanici na Ribničkom jezeru i vrhu Tornika. Putovanje gondolom je putovanje kroz radionice edukativnih i zabavnih sdržaja za decu i odrasle, kroz film i muziku pod vedrim nebom do modnih revija, što je ove sezone bila novina. Za putnike, kojih je do sada oko 850 hiljada, svaka iduća sezona doneće sadržaje u kojima se uživa celim bićem.

Gondola Zlatibor Foto:Slavica Panić/Nova.rs

Da su gosti dobili više i drugačije sadržaje u odnosu na predhodnu godinu, potvrdila je direktorka JP „Gold gondola“ Bojana Božanić. Ona kaže da se novim sadržajima raduju svi, kako deca tako i odrasli, što je njihova vodilja u osmišljavanju što zanimljivijih sadržaja.

Foto:JP Gold gondola Zlatibor

„Imali smo i ove godine letnji bioskop koji je prošle godine postao jako popularan, bilo je dosta više projekcija a ove godine smo ih obradovali sadržajima za najmlađe koji su obuhvatili više od polovine svake nedelje tokom jula i avgusta. Sa modnom revijom koju smo na međustanici organizovali sa ateljejem Igora Todorovića, podigli smo i svest o brendu i pokazali da gondola nije samo vožnja već i mesto susreta i događaja a brojka od 50 hiljada ljudi, pokazuje da su zadovoljni svime što smo pripremili za njih. Trudimo se da načinom svog rada uvek podižemo lestvicu za neki stepenik više. Trudimo se da se usavršavamo, da budemo što profesionalni i pratimo potrebe naših gostiju pa smo u tom smislu produžili i radno vreme gondole sa 17 na 20 časova“, kaže Božanić.

Foto:JP Gold gondola Zlatibor

Konačne rezultate letnje sezone će sumirati u septembru kada će imati jasniju sliku da li nešto treba menjati i koje nove sadržaje uvrstiti u ponudu naredne sezone. Gosti neće ostati uskraćeni za brojne sadržaje kojih će biti i tokom jeseni a koji će biti zasnovani pre svega na tim bilding aktivnostima, sve do početka zimske sezone u koju će biti uvršteni sadržaji na snegu ali i oni bez snega.

Pročitajte još:

„Ideja gondole je da to bude mesto gde će ljudi dolaziti i više puta tokom godine, zato moramo da radimo u kontinuitetu jer ne možemo dozvoliti da to bude samo vožnja. Cena karte je možda za nekog skuplja dok za nekog nije ali mislimo da ljudi to sebi mogu da priušte za sadržaje koje u okviru te cene nudmo a što može biti jako atraktivno. Uskoro očekujemo i milionitog putnika, nadamo se tokom zimske sezone pa ćemo pripremiti još bolje nagrade nego što je to bilo za 500- hiljaditog putnika“, najavila je Božanić.

Direktorku smo pitali do kakvih su informacija od turista došli ove godine kako bi pronikli u ideju o sadržajima koji će turiste dočekati idućeg leta.

Gondola Zlatibor Foto:Slavica Panić/Nova.rs

„Kao što obogatili sadržaj bioskopa na otvorenom, jer je prošle godine bio apsolutni bum, ove godine smo primetili da je najveće interesovanje bilo za radionicu divlji kuvar. Nju smo realizovali sa meštaninom Momom Antonijevićem, a imala je takav odjek što nas je oduševilo jer je suština da sve što nam je ovde u prirodi dostupno može da se stavi u funkciju te radionice. To je način da na najbolji mogući način pokažemo ljudima šta to zlatiborska priroda ima i kako to možemo da iskoristimo kroz zdrav obrok. Tu smo prepoznali nove mogućnosti i sadržaje za narednu godinu . Takođe su se pokazale dobrim i večernje vožnje i produžetak radnog vremena. Za nas kao firmu je to bilo poprilično izazovno zbog celokupne organizacije ali smo uspeli pa ćemo to i planirati za iduće leto kao i neka dešavanja na Torniku jer ljudi vole da vožnju upotpune još nekim sadržajem, ne samo za odrasle već i za decu“, rekla je za Nova.rs Božanić.

Završetak letnje sezone na Zlatiboru obeležio je koncert grupe Mostar Sevdah Reunion u kome su pod vedrim nebom na Torniku uživali svi posetioci i to za cenu karte vožnje gondolom koja je za odrasle 1.500 dinara.

Gondola Zlatibor Foto:Slavica Panić/Nova.rs

Prema zvaničnim podacima Zlatibor se ističe kao najposećenija destinacija među domaćim turistima. Najpopularnija destinacija je zahvaljujući bogatoj ponudi turističkih atrakcija, kulturnih događaja i smeštajnih kapaciteta. Sa druge strane, najviše je kritika na arhitekturu,  intenzivnu gradnju koja je zelenu oazu centra Zlatibora pretvorila u stambene blokove višespratnica sa sve manje zelenih površina.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar