Foto:shutterstock

Estetski aspekti ambalaže za ketering, tj. ambalaže za dostavu hrane važni su iz razloga što pakovanje za dostavu čini sastavni deo proizvoda.

Brendiranje ambalaže za ketering nije obavezno, ali je višestruko korisno. Ima više razloga zašto bi svi oni koji se bave keteringom trebalo da istaknu svoj brend na pakovanjima proizvoda koje dostavljaju svojim mušterijama. Isto tako, koncept dostave hrane i naručivanja hrane i pića za poneti, dobra je prilika da se na ambalaži za dostavu hrane istakne ime i logo restorana, kafea ili picerije. Koje su sve prednosti brendiranja ambalaže za ketering?

Pošto je ovde reč o estetici, da počnemo od toga. Činjenica je da kartonska kutija za hranu koja na sebi ima odštampanu dobro osmišljeno dizajnersko rešenje u vidu logoa, slike, reklamnog slogana itd, bolje izgleda od obične bele kartonske kutije na kojoj ne piše ništa. Kvalitetan meni je najvažniji u keteringu, ali ambalaža za ketering svojom estetikom treba da ga prati. Uvek se isplati uložiti u vrhunski dizajn, koji kada se sprovede u delo, podiže proizvod na jedan novi nivo. Utisak, koji klijenti stiču o vašoj ponudi prvo se stiče tako što se zapazi kakvo je pakovanje naručenih proizvoda. Pored toga što ono besprekorno treba da vrši svoju funkciju, a to je da se očuva svežina hrane, njena struktura i oblik (gde je to primenjivo), ambalaža za ketering treba da bude dopadljivog izgleda.

Dizajn na ambalaži za ketering može mnogo toga da kaže o kompaniji. Ako se vidi da ste se potrudili da on bude odličan i upečatljiv, to indirektno znači da ste predani i u osnovnom poslu kojim se bavite, a to je priprema i dostava hrane i pića. Kada neko obraća pažnju na svaki detalj kada je pakovanje u pitanju, to znači da će isto tako obraćati pažnju na kvalitet, ukus i izgled poslastica na meniju za ketering. Stoga, ambalaža za ketering nosi sa sobom neke suptilne poruke, koje kupci primećuju, a da toga možda nisu ni svesni. Tako da, ako se pitate da li se isplati da angažujete najboljeg dizajnera koji će osmisliti vizuelni identitet vaše ketering službe, u šta spada i dizajn ambalaže za hranu i piće, znajte da je to ulaganje koje će se veoma isplatiti na duže staze.

Kompanije koje se bave proizvodnjom i prodajom ambalaže za ketering, a koje možete najlakše pronaći na veb-sajtu Oglasiko na kom su prikazani svi pojedinačni modeli sa cenama, u mogućnosti su da vam ponude i one modele koji se brendiraju po vašim zahtevima. Obratite im se, nađite najpogodnije rešenje za vaš biznis i u potpunosti zaokružite prodaju, tako što ćete kvalitetan asortiman spakovati u prikladnu ambalažu.

Adekvatna ambalaža za ketering, tj. ambalaža za hranu, ponekad treba i da privuče kupce i da deluje poput izloga. Ketering za proslave često podrazumeva razne vrste slanog i slatkog koktel posluženja. Iako se ove ukusne poslastice obično ne služe u ambalaži u kojoj su transportovane, već se premeštaju na tanjire ili ovale, ipak i tokom dostave treba da se zna šta gde stoji. U ovu svrhu koriste se posebne kartonske kutije sa providnim poklopcem od specijalnog celofana. Unutrašnjost kutije vidi se kao u izlogu. Ovakve kutije su pogodne za sitne kolače, klub sendviče i sve vrste posluženja tog tipa. Na taj način do izražaja dolazi i dekoracija. Ambalaža za ketering mora da bude kompaktna i čvrsta i da čuva oblik hrane. Kartonske kutije za ketering to omogućavaju, te smo sigurni da se njihov sadržaj neće zgnječiti.

Bez obzira što vam se u prvi mah čini da ćete uštedeti tako što ćete proizvode sa vešeg menija za poneti spakovati u običnu ambalažu, bez dodatnog dizajna, ipak treba imate na umu da je ambalaža za ketering reklamni pano vašeg restorana, poslastičarnice, pekare… Ako imate kafe bar i nudite kafu za poneti, postarajte se da specijalne kartonske čaše za ovu namenu imaju bar logo vaše firme na sebi. Na taj način svako ko prošeta gradom s kafom u ruci reklamira vaš kafić. Što se više i češće viđa, logo postaje sve više prepoznatljiv, kao i ime vašeg lokala. Isto važi i za bilo koji drugi ugostiteljski objekat i hranu ili pića koja se pakuju za poneti. Potrudite se da dizajn na kutijama i čašama bude lako prepoznatljiv, tako da svako kad ga vidi odmah pomisli na vas. Ambalaža za ketering, iako je jednokratna, treba da jasno bude obeležena prepoznatljivim bojama koje su za vašu firmu karakteristične. Nije lako postići da dizajn na ambalaži bude dovoljno jednostavan i efektan, tako da ga svako na prvi pogled prepozna. Stoga, treba ga veoma pažljivo osmisliti i ne štedeti na njemu. Pomislite samo na neki poznati brend, čiju ambalažu kada vidite, odmah znate o kome je reč. Pažljivo dizajniranje ambalaže za ketering može i vas da dovede do ove vrste uspeha, da vas na svakom koraku lako prepoznaju.

M.K.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar