Nikol Kidman se vratila na Venecijanski filmski festival povodom svetske premijere filma "Babygirl" koja će se održati večeras na mostri.

Erotska drama govori o moćnoj generalnoj direktorki koja dovodi u pitanje svoju karijeru i porodični život aferom sa mlađim stažistom.

„Babigirl“ je snimila rediteljka „Bodies Bodies Bodies“ Halina Reijn, koja je bila inspirisana ljubavlju prema erotskim trilerima filmskih stvaralaca kao što su Pol Verhoven i Adrijan Lajn. Antonio Banderas igra muža Nikol Kidman, a Haris Dikinson je mladi pripravnik.

Antonio Banderas i Nikol Kidman Foto:Tanjug/Photo by Joel C Ryan/Invision/AP

– Afera u srcu „Babygirl“ omogućava igru i konfuziju oko moći, pola, godina, hijerarhije i prirodnog instinkta. Uprkos svojoj zabranjenoj prirodi, radost tog istraživanja oslobađa, čak i isceljuje. Svi mi nosimo malu crnu kutiju ispunjenu tabu fantazijama koje možda nikada ni sa kim nećemo podeliti. Fascinira me dualnost ljudske prirode, a ovaj film je pokušaj da se osvetli, bez osude, suprotstavljene sile koje čine naše ličnosti. Za mene je feminizam sloboda proučavanja ranjivosti, ljubavi, stida, besa i unutrašnje zveri žene. Odrasti znači suočiti se sa beskrajnošću svega. Tokom srednjih godina, više ne možemo da se krijemo, i moramo se suočiti sa svojim unutrašnjim demonima; što više potiskujemo svoju senku, naše ponašanje može postati opasnije – kazala je rediteljka Reijn na konferenciji u Veneciji.

Halina Reijn i Nikol Kidman Foto:Tanjug/Photo by Joel C Ryan/Invision/AP

Kidman je došla u Veneciju pre 25 godina sa još jednim kontroverznim filmom „Širom zatvorene oči“ Stenlija Kjubrika, a „Babygirl“ opisuje kao “oslobađajuću priča za žene, veoma slobodan erotski triler o seksu, željama, unutrašnjim mislima i potrebama, o tajnama, braku, istini i moći”.

– Snimila sam dosta vrlo otvorenih filmova koji prelaze granice, ali ovo je nešto potpuno drugačije. Ovo je priča jedne žene i, nadam se, veoma oslobađajuća priča za nas. Ispričala ga je žena, kroz svoje oči. Halina je napisala i režirala — i to je za mene ono što ga je učinilo tako jedinstvenim jer sam odjednom bila u rukama žene sa ovim materijalom. Osećale smo zajedničke instinkte i veoma je bilo oslobađajuće – kazala je danas novinarima Kidmanova.

Dodala je da je rad na erostkim scenama sa ženom režiserkom bio ključ da se oseća udobno na setu.

Scena iz filma Babygirl Foto:Tanjug/Niko Tavernise/A24 via AP

– Znala sam da me neće iskoristiti. Kako god bilo ko to protumači, nisam se osećala iskorišćenom. Osećala sam se kao deo toga. Svi smo bili veoma nežni i pomagali smo jedni drugima. Osećala sam se veoma autentično, zaštićeno i, u isto vreme, stvarno – kazala je.

Rediteljka Reijn radila je sa Polom Verhovenom na nekoliko filmova i rekla je da je „veliki obožavalac njegovog rada i da je želela da uradi nešto u tom ključu“. Međutim, za razliku od Verhovenovih filmova, ona je želela da se njena erotska igra fokusira na „ženski pogled“.

– To ne znači da film nije takođe o muškosti, muškoj moći, kontroli, seksualnosti, svim tim stvarima – dodala je ona objašnjavajući da je želela da se pozabavi temom orgazma i jazom između žena i muškaraca kada je reč o tome.

Harris Dickinson Foto:Tanjug/Photo by Joel C Ryan/Invision/AP

Haris Dikinson je šaljivo dodao: „Svi zaslužuju dobar orgazam“, ali nakon što su se svi u publici glasno nasmejali, glumac se brzo izvinio na opasci i šakama prekrio lice.

Nakon Venecije, „Babygirl“ bi trebalo da ima severnoameričku premijeru na Filmskom festivalu u Torontu pre nego što će biti objavljen 25. decembra.

Bonus video: Otvaranje Venecijanskog festivala i poznati na crvenom tepihu

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare