"Jutjub" tiho implementira novi format reklama počevši od septembra 2022.
Korisnici koji nisu pretplaćeni na „YouTube Premium“ dobijaće do 5 reklama koje ne mogu da preskoče, i to pre nego što video počne.
Vest se pojavila kada je nekoliko korisnika Jutjuba počelo da se žali na Tviteru i Reditu da su dobijali 5 reklama umesto 2, pre nego što su uopšte mogli da pogledaju video.
youtube just gave me 5 long unskipable ads pic.twitter.com/FgUUrzZvoB
— The Ricked One (@LoganC01962550) September 8, 2022
Jutjub je tim povodom izdao zvaničan odgovor na Tviteru u kome je priznao situaciju i naveo da bi se novi „fenomen“ od 5 reklama pojavljuje korisnicima kojima izlaze određeni formati reklama poznati kao „bumper ads“.
Kako je Jutjub objasnio, ovi oglasi su kratki, obično traju oko 6 sekundi i ne mogu se preskočiti, navodi „Telegraf„.
hmm...this may happen with a certain type of ad format called bumper ads, since they're only up to 6 seconds long. if you'd like, you can send feedback directly from YouTube via the send feedback tool
— TeamYouTube (@TeamYouTube) September 7, 2022
„Bumper Ads“ još uvek ne vide svi korisnici platforme jer izgleda da Jutjub testira novi format među izabranom grupom korisnika.
Za sada, većina korisnika dobija samo dve reklame, pre nego što video počne, i nije tačno poznato kada će sistem od pet reklama biti „serviran“ svim korisnicima.
***
Pratite nas i na mrežama: