Foto: Jakub Porzycki/NurPhoto / Shutterstock Editorial / Profimedia

Ukupan broj korisnika striming platforme "Dizni+" u trećem kvartalu dostigao 221 milion, čime je taj striming servis postigao rekord i postao prvi koji je iza sebe ostavio "Netfliks".

Posustajući striming servis „Netfliks“ je u istom periodu prijavio 220 miliona korisnika, što je gubitak od oko million pretplatnika u odnosu na prethodni kvartal i milion manje prijavljenih korisnika u odnosu na „Dizni+“.

Ove brojke i odnos snaga su trenutni, jer se očekuje da će se broj Diznijevih pretplatnika smanjiti, nakon što je ta kompanija izgubila u namdetanju za prava da strimuje kriket u Indiji, gde je lociran veliki broj njihovih pretplatnika.

„Dizni+“ takođe sprema novi pretplatnički paket podržan reklamama koji bi trebalo da se pojavi krajem ove godine. On će se prodavati po ceni od 7,99 dolara mesečno, dok je trenutna pretplata za „Dizni+“ bez reklama 10,99 dolara.

Međutim, ovakva previranja pokazuju u kojoj meri je posao sa strimnigom nestabilan.

Pročitajte još

„Netfliks“, kao neprikosnoveni lider u industriji, izazvao je talas nervoze neočekivanim gubitkom oko 200.000 pretplatnika u prvom kvartalu 2022. godine i upozorio na potencijalno veći gubitak u narednom kvartalu, koji može ići i do 2 miliona.  Kada su objavljeni podaci da je u tom periodu imao gubitak od nešto manje od milion pretplatnika (oko 970.000), to se smatralo i malom pobedom.

Iako je četvrta sezona “Stranger Things”, koja objavljena u maju, delimično ublažila udarac, bio je to najveći gubitak u istoriji kompanije.

Ovaj gigant, predvođen Ridom Hejstingsom, već je ušao u proces transformacije i najavio uvođenje jeftinijeg paketa podržanog reklamama.

***

BONUS VIDEO: Horor filmovi – zašto volimo da se bojimo?

***

Pratite nas i na mrežama:

Facebook

Instagram

Twitter

Google News

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar