Bila je ovo teška godina za "Call of Duty: Warzone".
Prema poslednjem izveštaju „Activisiona“, Warzone je izgubio 50 miliona igrača u poslednjih godinu dana.
Igra je dostigla vrhunac popularnosti prošle godine sa 150 miliona aktivnih igrača mesečno. Međutim, situacija se zaokrenula u kratkom vremenskom periodu.
Warzone trenutno ima oko 100 miliona igrača, što je i dalje mnogo, ali je zabeležen i najveći pad od inicijalnog objavljivanja u martu 2020. godine.
Activision pripisuje nagli pad slaboj prodaji poslednje igre u seriji – Call of Duty: Vanguard – i „manjem angažovanju igrača“ u Warzone betl rojalu.
Kompanija je već ranije spominjala lošu prodaju CoD: Vanguard, ali analitičari smatraju da to nije ključni razlog pada.
Kako prenosi PC Gamer, najveću krivicu snosi Warzone koji je besplatna igra i ujedno predstavlja najveći deo igračke baze studija.
Vest o padu popularnosti igre nije iznenadila same igrače. Većina je saglasna da su tome doprinela razočaravajuća ažuriranja, dosadni sezonski dodaci, problemi sa čiterima i nova mapa koja je objavljena sa mnogo grešaka za koje je bilo potrebno dosta vremena da se isprave.
Activision je svestan situacije i sve svoje nade polaže u „Infinity Ward“ studio.
Studio trenutno radi na nastavku popularnog Call of Duty: Modern Warfare iz 2019. godine, kao i na sledećem velikom ažuriranju za Warzone.
Warzone 2, ili kako god studio odluči da nazove igru, biće predstavljen ove godine, a objavljen početkom 2023.
***
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: