Zavirite u potpuno novi Mercedes-Benz salon u Srbiji (FOTO)

Auto 24. dec. 202014:11 > 14:21
Podeli:
Emil Frey Auto Centar
Foto: Mercedes Benz/Đorđe Bošković/Promo

Kompanija Emil Frey Auto Centar d.o.o. otvorila je vrata svog potpuno renoviranog salona na Novom Beogradu za posetioce. Ovo je prvi i za sada, jedini, Mercedes-Benz salon u Srbiji dizajniran prema strogim principima i standardima MAR2020 propisanim od strane kompanije Mercedes-Benz AG.

Ovlašćeni Mercedes-Benz partner i servisni centar u Beogradu, kompanija Emil Frey Auto Centar potpuno je renovirala svoj prodajni salon sledeći najnovije standarde brenda Mercedes-Benz.

Kupci i posetioci u Beogradu će od sada biti u prilici da u potpuno novom ambijentu iskuse premijum doživljaj brenda sa trokrakom zvezdom, i bliže se upoznaju sa proizvodima i podbrendovima G (SUV modeli), AMG (sportski modeli), Maybach (najluksuzniji modeli) i EQ (električni modeli).

Digitalna transformacija uveliko je uzela maha, a brend Mercedes-Benz je u stopu prati. Kupci današnjice su dobro informisani, žele najnovije digitalne tehnologije i traže prilagođena rešenja za mobilnost.

Saznajte još:

Sa druge strane, iskustvo brenda sa trokrakom zvezdom počinje sa prvim ulaskom u salon. Najnoviji standardi brenda, imenovani kao MAR2020, pružaju kupcu premijum iskustvo.

Moderna arhitektura i najsofisticiranije digitalne tehnologije su u službi zadovoljstva kupaca i njihovog prvoklasnog iskustva već kod prvog kontakta sa brendom Mercedes-Benz.

Emil Frey Auto Centar
Foto: Mercedes Benz/Đorđe Bošković/Promo

„Kompanija Emil Frey Auto Centar sada poseduje najsavremeniji salon te vrste u Srbiji, koji će postaviti standard za ostale partnere u našoj mreži“, izjavio je Štefan Vöröš, generalni direktor kompanije Star Import.

Obnovljeni salon na Novom Beogradu, prostire se na više od 1500 m2, objekat koristi novu i modernu arhitekturu kako za spoljašnje, tako i za unutrašnje prostore. Dizajn je prepoznatljiv i moderan, dok je unutrašnji prostor osmišljen imajući na umu minimalistički luksuz.

Saznajte još:

Kako kažu iz kompanije, novi izložbeni salon takođe redefiniše ulogu digitalnog sveta, bez negiranja tradicionalnih, analognih oblika komunikacije. Prodajni tim osigurava pravilnu prezentaciju pomoću ličnog kontakta i korišćenjem digitalnih elemenata, kao što su LED ekrani poslednje generacije, čime se dodatno unapređuje Mercedes-Benz brend iskustvo.

U skladu sa trenutnim okolnostima, broj ljudi koji istovremeno borave u zatvorenom prostoru salona je ograničen. Preduzete su sve neophodne mere zaštite i prevencije, a nošenje maski je obavezno kao i držanje fizičke distance među posetiocima.

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar