Foto: Honda

Kada je CBR650R 2019. godine zamenio tadašnju čuvenu seriju CBR650F, bilo je jasno da se Honda okrenula ka nešto više sportskom paketu. Posle dve godine došao je red da se CBR650R dodatno “utegne”, pa je Honda za 2021. godinu uvela par promena koje će ovaj motocikl učiniti još boljim.

Glavne promene su na polju ogibljenja, nekih estetskih rešenja, ali je i agregat morao da pretrpi izmene kako bi postao Euro5 prihvatljiv, piše BjBikers.com.

Tako da je Honda morala dodatno da se potrudi da ovaj izdašan agregat spakuje tako da zadovolji vozače sa A2 kategorijom, zatim vozače koji žele pun potencijal ovog motocikla, ali da zadovolji i emisionu normu.

Foto: Honda

Velika muka u vidu Euro5 emisionog standarda snašla je sve proizvođače motocikala. Ukoliko redovno pratite novitete na tržištu, videćete da nijedan model nije dobio osetno povećanje snage. To je iz razloga što su proizvođači dodatno morali da “priguše” agregate, kako bi bili “čistiji”.

Saznajte još:

Kao i sve proizvođače i Hondu je na CBR650R modelu za 2021. godinu snašao isti problem.

Kako zadovoljiti Euro5 standard, a da se ne izgubi na snazi, odnosno da ostane na nivou prethodne generacije.

Četvorocilindarski redni agregat koji Honda koristi u CBR650R ima veliki potencijal, ali je Honda našla zlatnu sredinu u maksimalnoj snazi, kako bi učinila motocikl upotrebljivim i štedljivim, ali i da omogući spuštanje snage na 35 kW za vozače sa A2 kategorijom.

Foto: Honda

Maksimalna snaga agregata ostala je gotovo identična u odnosu na prethodnu generaciju, odnoso iznosi deklarisanih 70 kW (oko 94 KS) pri 12.000 o/min uz maksimalni obrtni moment od 63 Nm pri 9.500 o/min.

Ipak, najveća promena dolazi na polju ogibljenja, odnosno prednje viljuške, a više o tome saznajte na ovom linku.

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar