Toyota Corolla je nedavno dobila i četvrtu varijantu u vidu SUV-a i dodatkom Cross u nazivu, a ovaj automobil se dizajnerski potpuno razlikuje od hečbeka, limuzine i karavana sa kojima deli ime. Ipak, treba napomenuti i da je i dosta skuplji od ostatka game Corolle, a mi otkrivamo šta ovaj model donosi i po kojoj ceni.
Japanska kompanija je rešila da spoji dobro i korisno, pa je predstavila SUV varijantu najprodavanijeg automobila na svetu ikada. Toyota Corolla Cross nastupa u C-SUV segmentu koji je možda trenutno i najpopularniji među kupcima u Evropi, a samim tim je i konkurencija žestoka.
Ono u čemu se Toyota specijalizovala jeste hibridni pogon, pa je tako ovaj model dostupan u dve varijante, a obe imaju asistenciju elektromotora. Mi smo testirali najbolje opremljenu Corollu Cross sa snažnijim benzinskim agregatom koji uz pomoć dva elektromotora razvija skoro 200 KS. Komfor, bezbednost i potrošnja su na vrhunskom nivou, ali je cena ovog modela ipak možda tačka spoticanja za većinu kupaca, pogotovo kada se uzme u obzir da konkurencija nudi slične automobile koji mogu biti i do 10.000 evra jeftiniji.
Kako se Toyota Corolla Cross pokazala na našem testu i po kojoj ceni se ovaj model nudi na srpskom tržištu, pogledajte u videu na početku ovog teksta.
Bonus video: Vozili smo redizajniranu Toyotu Corollu