Brendovi unutar Volkswagen Grupe će deliti sve veći broj delova kako bi se ostvario veći profit od pristupačnijih automobila u ponudi, izjavio je Thomas Schaefer, izvršni direktor proizvodnje Volkswagena. To u principu znači da će se modeli Volkswagena, Seata i Škode razlikovati samo po individualnom dizajnu, dok će deliti platformu kao i skoro sve komponente hardvera i softvera.
Kako bi se napravila razlika između tri brenda, Volkswagen Grupa će naglasiti individualni dizajn svakog modela. Kompanija se dugo borila da obuzda kompleksnost višestrukih opcija opreme i varijanti motora u svojoj širokoj ponudi, od najjeftinijeg gradskog mališana Škoda Fabia pa sve do SUV modela Volkswagen Touareg. „U prošlosti smo potrošili previše vremena zaokupljeni jedni drugima. Konkurencija je van, a ne unutar kompanije“, izjavio je Shaefer.
Thomas Schaefer je postao prvi čovek brenda Volkswagen 1. jula, kada je takođe preuzeo i upravljanje drugim brendovima unutar grupe koji se bave masovnom proizvodnjom automobila.
Schaefer je svestan rivala poput Tesle i Stellantisa, pa je rešen da Volkswagen, Škoda i Seat rade zajedno kako bi ostvarili veću profitabilnost. Inicijalni planovi tiču se deljenja fabrika kao i razvoja kooperacije prilikom proizvodnje i razvoja.
Prvi potez jeste prebacivanje proizvodnje sledeće generacije Volkswagen Passata iz Nemačke u Slovačku, gde će se proizvoditi i sestrinski model Škoda Superb, koji se trenutno sklapa u Češkoj.
Bonus video: Čime se vraćate kući kad popijete malo više alkohola?
Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare