Foto: Nissan

Nissan Micra četvrte generacije jedan je od gradskih mališana kojem nije bilo lako da se izbori na tržištu polovnih automobila. Konkurencija je brojna, a tržište je tradicionalno naklonjeno evropskim modelima. Retki su oni koji su rešili da pazare ovaj model vođeni statistikama pouzdanosti u kojima Micra stoji bolje od evropske konkurencije.

Nešto slabijoj popularnosti doprinosi i dizajn izvan konzervativnih okvira klasičnog kupca. Ipak, Micra uopšte ne izgleda loše. Jeste da oku posmatrača treba malo vremena da prihvati petovratnu buhtlastu formu sa simpatično tužnjikavim izgledom prednjeg i zadnjeg dela, ali sve u svemu dizajn se sasvim dobro uklapa u evropske urbane prizore.

Foto: Nissan

Unutra, Micra ugodno iznenađuje svakog ko nije previše upoznat sa njom. S obzirom na gabarite ispod četiri metra mesta ima neočekivano puno i pozadi, pristojan je i prtljažnik, a dopadljivo i praktično vozačko okruženje sa dosta priručnih pretinaca u skupljim paketima opreme poput ovog na fotografijama, nudi i malu dozu prestiža.

Foto: Nissan

Kako piše Auto Klub, možete računati i na udobna sedišta i ugodne tkanine, ali i tvrdu, doduše besprekorno obrađenu plastiku, koja je tipična za male japanske automobile od pre desetak godina. Završna izrada je na visokom nivou pa predrasude prema lokaciji proizvodnje u Indiji ne treba imati.

Visoka karoserija sa jedne strane nudi dosta mesta, ali s druge strane na auto-putu stvara primetno izražen šum strujanja vazduha. Dostupna su samo dva trocilindarska motora zapremine 1,2 litara, ali i atmosferski od 80 KS i turbo od 98 konja realno pokrivaju sve potrebe korišćenja gradskog auta. Oba motora krasi uglađen i miran rad, ugodni su i tihi u normalnoj vožnji, ali vole i obrtaje, kada neugodan zvuk trocilindraša jače probija zvučnu izolaciju.

Foto: Nissan

Osnovni motor je malo lenj na nžim obrtajima, a jači motor može prilično ozbiljno povući. Micra je i dosta udobna za tako mali auto, a žene će ceniti i lagan i ugodan volan, mekane papučice, precizan menjač i mali krug okretanja od samo 9,3 metara.

Foto: Nissan

Šta kažu servisi, koje su boljke Micre? Značajnijih opoziva ni propusta nema u arhivama i održavani primerci sa normalnom kilometražom su po pravilu besprekorni. Na EuroNCAP testu osvojene su tadašnje četiri zvezdice.

Bonus video: Avionom proleteo kroz dva tunela

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram