Honda Jazz sa osvojenih 5 Euro NCAP zvezdica uskoro u Srbiji

Auto 13. nov. 202012:42
Podeli:
Foto: Honda/Promo

“Honda jazz e:HEV”, koja je u Evropi predstavljena sredinom ove godine, osvojila je maksimalnih pet zvezdica u najnovijoj rundi bezbednosnih testova Euro NCAP, koji sada imaju još više novih strogih procena. Mali gradski model se u Srbiji očekuje početkom 2021. godine, kada će biti poznata i cena.

Novi “jazz” je dostupan isključivo sa hibridnim pogonom, i opremljen je najsavremenijim  bezbednosnim sistemima. Naime, to je prvi Hondin model u Evropi sa centralnim prednjim vazdušnim jastukom u okviru standardne opreme.

Vazdušni jastuk je ugrađen u naslon sedišta vozača i otvara se između vozača i putnika, ublažavajući moguće direktno sudaranje sa glavom saputnika na prednjem sedištu u slučaju bočnog udara.

Foto: Honda/Promo

Novi vazdušni jastuk je jedan od deset koliko ih se nalazi u modelu “jazz e:HEV”, a među njima je takođe i „i-side“ sistem vazdušnog jastuka na zadnjem sedištu.

Ovaj jedinstveni vazdušni jastuk dvostruke strukture, ugrađen u naslon zadnjeg sedišta, aktivira se kako bi zaštitio putnike pozadi od udara u vrata i C-stub u slučaju bočnih sudara.

Foto: Honda/Promo

Pasivni bezbednosni elementi dopunjeni su Honda SENSING aktivnim tehnologijama, koje služe za asistenciju vozaču i koje sada obuhvataju i poboljšanu kameru šireg ugla sa višom definicijom.

Honda SENSING je deo standardne opreme u svim modelima Honde, a između ostalog obuhvata i adaptivni tempomat, održavanje vozila u saobraćajnoj traci, kao i upozorenje na približavanje ivici puta.

Saznajte još:

Strožiji protokoli testiranja Euro NCAP procenjuju uticaj udarnih sila u slučaju sudara, te je značajan element procene činila analiza sposobnosti Jazz modela da zaštiti svoje putnike i smanji udar na drugo vozilo u slučaju sudara.

Ta procena nalaže da se sile udarca usmere na one delove strukture vozila gde se energija može efikasno i bezbedno apsorbovati, tako da kabina sa putnicima ostane što više netaknuta, kao i da se putnici ne izlažu naglom kočenju koje može biti opasno. Obe ove funkcije moraju da budu istovremene kada dođe do sudara.

Testovi, takođe, sada obuhvataju širi raspon procene bočnog sudara, a istražuju i bezbednost nakon samog sudara. Standardi primenjeni na autonomne sisteme za hitno kočenje takođe su revidirani, dok se testovi sada obavljaju i na sistemima za upozoravanje vozača.

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar