Foto: Promo/Audi

Prema insajderskim informacijama iz Ingolstadta, novi A4 će imati dve različite platforme, a biće dostupan i potpuno električni RS model kao i hibridni RS4. Jedna platforma će se koristiti za hibridne varijante sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, a druga za potpuno električne verzije.

Šesta generacija Audija A4 trebala bi da stigne na tržište tokom 2023. godine, a rival BMW-ove Serije 3 i Mercedesove C-Klase će i dalje biti dostupan kao sedan i karavan. Upravo karavanska verzija A4 Avant je po prvi put primećena na javnim saobraćajnicama, a prve fotografije otkrivaju dizajnerske promene koje će ovaj model izgledom približiti novijim modelima Audija, poput E-tron game električnih vozila.

Nova, široka maska hladnjaka, tanka prednja svetla i padajuća linija krova su prve vidljive promene u odnosu na aktuelni model. Pozadi se nalaze prilično čudna okrugla svetla, ali iako ovo možda neće biti rešenje na serijskoj verziji, značajna promena izgleda zadnjeg dela je takođe očekivana.

Novi A4 će nuditi veliki broj unapređenih benzinskih i dizel agregata koji će biti potpomognuti električnom asistencijom, u vidu blagog ili plug-in hibrida. Kao i do sada, biće dostupan pogon na prednjim točkovima ali i Quattro sistem pogona na sva četiri točka. Novi RS4 će zadržati 2,9-litarski V6 benzinac, ali će kao i ostatak game A4 dobiti električnu asistenciju. U toku je i razvoj električnog modela A4 E-tron, koji bi trebalo da bude rival BMW-u i4 i Tesli Model 3.

Ova verzija će biti postavljena na PPE platformu koja je zajednički razvijena od strane Audija i Porschea. Na vrhu ponude će se nalaziti električna RS varijanta sa 475 KS i 800 Nm maksimalnog obrtnog momenta.

Bonus video: Vozili smo BMW iX – Da, onaj SUV koji svi živi komentarišu

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar