Nedavno je Chery objavio najnovije rezultate prodaje. Oktobar koji je upravo protekao bio je peti uzastopni mesec u kome je mesečni obim prodaje Chery automobila premašio 100.000, sa rastom ukupne prodaje od 50,4% u odnosu na prethodnu godinu, dostižući 132.828 jedinica. Chery je prodao ukupno 1.026.758 jedinica u prvih deset meseci, što je najbolji učinak u istom periodu, sa rastom od 38,8% na godišnjem nivou, čime je po prvi put ostvaren rekord od preko milion jedinica godišnje kumulativne prodaje.
Chery proizvodi su oduvek bili veoma cenjeni i dobro prihvaćeni na globalnom automobilskom tržištu, posebno proizvodi iz TIGGO porodice u okviru „Strategije proizvoda Hero”. Dve glavne serije proizvoda, TIGGO 7 i TIGGO 8, ostvarile su od januara do oktobra na globalnom tržištu izuzetne performanse prodaje od 134.900 i 159.500 jedinica.
Naročito u Južnoj Americi, na Bliskom istoku, ali i u drugim regionima, Chery je pokazao odlične rezultate. U Brazilu, od januara do oktobra ove godine, Cheryev kumulativni obim prodaje iznosio je 29.854 jedinica, sa tržišnim udelom od 2,38%, što ga svrstava među 10 najprodavanijih brendova i nadmašuje neke od vodećih brendova u Evropi. Predvođen kontinuiranom dobrom prodajom TIGGO porodice, Chery ARRIZO 6 takođe privlači sve više brazilskih kupaca i osvojio je nagradu za najbolju preprodaju 2022.
Na Bliskom istoku, Chery je takođe postigao dvostruko povećanje u pogledu prodaje na tržištu i reputacije brenda. Posebno je TIGGO 8 Pro hvaljen od strane uticajnih medija kao „potpuno nova revolucija na automobilskom tržištu u Kataru” i osvojio je titulu „The Most Intelligent Pioneer”.
Kontinuirana dobra prodaja Chery automobila na globalnom tržištu i najbolji učinak u istom periodu ne samo da su usko povezani sa odličnim kvalitetom proizvoda, već se mogu direktno pripisati Cheryevoj dubokoj posvećenosti uslugama kupcima i aktivnom marketingu na Svetskom prvenstvu.
U oktobru je Chery na globalnom tržištu pokrenuo opsežnu seriju aktivnosti tokom FIFA Svetskog prvenstva u Kataru 2022, uključujući osvetljavanje znamenitosti u Kataru, Meksiku, Brazilu i mnogim drugim zemljama. Sa zvaničnim otvaranjem Svetskog prvenstva u novembru, Chery će takođe započeti proslavu kako bi podelio karnevalski duh i strast sa milionima korisnika širom sveta. Tada će se sukcesivno pokrenuti TikTok izazov „Igrajte zajedno” (“Play Together”), gde će stotine ljudi iz sporta zajedno komentarisati fudbal i druge uzbudljive aktivnosti. Osim toga, Chery će organizovati i aktivnost “WCWL Karnevalsko veče” („WCWL Carnival Night”) za ključne utakmice, kako bi „igrali zajedno” i sa globalnim korisnicima.
Fokusirajući se na Svetsko prvenstvo, Chery takođe aktivno sprovodi ciljane aktivnosti na različitim tržištima. U Brazilu, Chery će sarađivati sa vrhunskim igračima i poznatim sportskim medijima u svim aspektima, i održavati izuzetno uzbudljive offline aktivnosti za hiljade korisnika, a u zemlji domaćinu, Kataru, Chery će obezbediti vozila za odeljenje bezbednosti, kao i vozila za medije iz više od deset zemalja učesnica. Pored toga, Chery će tokom Svetskog prvenstva obezbediti za vlasnike vozila širom sveta i besplatnu uslugu prevoza na međunarodnom aerodromu Doha.
Mada je 2022. godina teška i izazovna za globalno tržište automobila, Chery je po prvi put postigao obim prodaje od preko 100.000 jedinica u pet uzastopnih meseci i godišnji obim prodaje od preko milion jedinica, pokazujući svoju apsolutnu sposobnost da prevaziđe izazove. Sa početkom Svetskog prvenstva i pozitivnim tržišnim rezultatima na kraju godine, očekuje se da će Chery postaviti još jedan prodajni rekord u naredna dva meseca čime bi zaokružio 2022. godinu.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare