Foto: Volkswagen

O novoj generaciji Volkswagen Passata smo već nekoliko puta pisali, a nemačka kompanija je sada rešila da objavi prve fotografije maskiranog prototipa koji najavljuje serijsku verziju koja bi trebalo da debituje krajem avgusta.

Novi model će biti veći, udobniji i kvalitetniji, ali ipak neće ponoviti uspeh prethodnika. Naravno, razlog je sveopšta elektrifikacija pa Passata očekuje sudbina Golfa koji je takođe morao da se pomiri sa činjenicom da su vremena kada je imao status najprodavanijeg modela iza njega.

Foto: Volkswagen

Isto je i u slučaju Passata, nekada najprodavanijeg poslovnog sedana. A ovde je situacija još gora jer sedan više neće biti u ponudi. Ostaje samo karavan, a on će se proizvoditi paralelno sa Škodom Superb sa kojom deli tehnologiju. Upravo tako, nakon 50 godina i preko 30 miliona prodatih primeraka, ovo je bio jedini način da slavno ime opstane na tržištu.

Foto: Volkswagen

Svetska premijera Passata je planirana za kraj avgusta, a do tada nam iz Volkswagena pružaju pogled na prototip ovog modela. Pri tome je pogled u kabinu slobodan, a otkriva digitalnu instrument tablu u kojoj će kupci moći da uživaju od prvog kvartala sledeće godine, kada će se novi Passat naći na tržištu. Opciono će se nuditi ergoActive prednja sedišta sa podešavanjem na 14 načina, dok će standardnu ponudu činiti kvalitetniji materijali i deblja izolacija.

Foto: Volkswagen

Novi infotejment donosi i novi ekran dijagonale do 15 inča (38 cm), koji će dolaziti kao opcija, kao i head-up displej. Sa dužinom većom za 14 cm, Passat nudi dodatnih 5 cm prostora za noge, a prtljažnik je povećan za 40 l na osnovnih 690 l. Preklapanjem sedišta kapacitet raste na gotovo dva kubna metra.

Foto: Volkswagen

Karavan je postavljen na MQB platformu i biće dostupan u kombinaciji klasičnih motora i plug-in hibrida. Kod ovih poslednjih, električni domet je znatno povećan – na 100 km. U Volkswagenu kažu kako će automobil dobiti novo adaptivno vešanje, elektromehanički servo i Vehicle Dynamics Manager koji je debitovao na Golfu GTI.

Kako piše Index.hr, da li će sve rečeno biti dovoljno za tržišni uspeh pokazaće vreme. Kada se ipak radi o našem regionu, veliki VW logo, još veći prtljažnik i mogućnost TDI oznake na njegovoj haubi mogli bi biti presudni.

Bonus video: Jedan od najpopularnijih automobila u Srbiji radikalno promenio izgled – Vozili smo novi Renault Clio

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar