Nemačka kompanija predstavila je još jednog člana njihove porodice vozila za održivu urbanu mobilnost. Novi model ima naziv Rocks-e Kargo, a radi se o malom vozilu na struju koji je zamišljen za dostavu u gradovima. Veličina pokazuje da će biti dovoljno mesta za par pica, ali teško i za neki veći, porodični obrok.
Pod klasifikacijom EU, Rocks-e Kargo je kvadricikl, a ne automobil, a zapravo se radi o modelu Citroen My Ami Cargo sa značkom Opela. Putničko sedište je izbačeno i zamenjeno prtljažnim prostorom zapremine 400 litara.
Za duže stvari, Rocks-e Kargo ima podesiv pod, što omogućava smeštaj i objekata dužine do 1,2 metra. Nosivost ovog električnog kvadricikla je 140 kilograma.
Ideja je da se koristi za dostavu hranu, ali i paketa, pa će tako moći da ga koriste i poštanske kompanije za isporuku u centralnim gradskim zonama gde je zabranjeno koristiti konvencionalne automobile. Opel Rocks-e Kargo je i svojim dimenzijama savršen za gradske uslove, jer sa dužinom od 2,41 metar, širinom od 1,39 metara i visinom od 1,52 metara, može da prođe praktično svuda i da se parkira bez problema. Pored toga, krug okretanja je sveka 7,2 metara, što znači da će biti vrlo upotrebljiv u uskim ulicama evropskih gradova.
Kao i kod putničke verzije, Rocks-e Kargo raspolaže sa 8 KS u kontinuitetu, dok je za ubrzavanje dostupna maksimalna snaga od 12 KS. Baterija od 5,5 kWh može u potpunosti da se napuni za 4 sata na standardnoj kućnoj utičnici. Domet po WLTP standardu je 75 kilometara.
Opel će početi da prima narudžbine za Rocks-e Kargo u Nemačkoj i Holandiji kasnije tokom ove godine, a nakon toga će uslediti i druga evropska tržišta. Cena još uvek nije poznata, ali se očekuje da će koštati slično kao i Citroen Ami Cargo koji ima cenu od oko 8.000 evra.
Bonus video: Kakva je nova Opel Mokka?
Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram