Zašto bi neko, nakon što je platio automobil recimo 100.000 evra, još i mesečno uzimao pretplatu na neke funkcije? Ali, nije BMW sam u ovom mutnom poslu. I drugi veliki proizvođači u ovome vide ozbiljan poslovni model: Ford, GM, Toyota, Volkswagen…
Automobili su pametniji nego ikada pre zahvaljujući modernoj tehnologiji. Čelnici mnogih automobilskih brendova su rešili da profitiraju na ovoj činjenici, pa već naplaćaju korišćenje različitih sistema asistencija vozaču, ali i komfornih funkcija.
Tako i bavarski premijum proizvođač uporno pokušava da monetizuje svoje funkcije, odnosno ono što bi u luksuznim vozilima trebalo da bude deo serijske opreme.
Pitanje zašto bi to neko dodatno plaćao nakon kupovine vozila, nameće se svakom ko se vodi zdravom logikom. Ali, treba znati da su s Teslom došle pretplate, a sada istu praksu pokušava da promoviše i BMW, koji u Nemačkoj, Velikoj Britaniji, Južnoj Koreji i na Novom Zelandu traži od svojih kupaca još 18 dolara mesečno za grejana sedišta, piše revija HAK.
Na godišnjoj bazi dobija se popust pa jednokratna uplata iznosi 180 dolara ili grejač pozadine možete kupiti za 300 dolara na tri godine ili će vas neograničeni pristup koštati 415 dolara.
Sve u svemu, smeši nam se zanimljiva budućnost kada je reč o upotrebi automobila.
Bonus video: Kakav je novi BMW i4
Pratite nas i na društvenim mrežama: Facebook Twitter Instagram
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare