Aleksandar Šapić, Skupština grada Beograda Foto:Vesna Lalić/Nova.rs

Najnoviji potez gradonačelnika Šapića kojim je ukinuo tviter nalog Beokom servisa za prijavljivanje komunalnih problema građana, predstavlja korak unazad u transparentnosti rada gradske uprave, saopštio je pokret SRCE.

Do sada stanovnici Beograda mogli su da prijave ovim putem komunalne probleme kao i da ih dokumentuju i da uživo registruju otklanjanje ili neotklanjanje problema i sve ovo je bilo javno dostupno i vidljivo svima.

„Umesto toga Šapić je doneo odluku da građani isključivo telefonskim putem preko novog Servisnog centra prijavljuju probleme. Na ovakav način, većina građana neće moći da ima jasnu sliku i informaciju „u tzv. realnom vremenu“ koji je problem prijavljen niti kada će biti rešen, jer sistem ne omogućava nikakvu transparentnost, javnost, niti garantuje pravovremenu reakciju nadležnih. Sve će ostati u zatvorenom krugu komunalnih info-službi, koje će tobože, svojim 24-satnim radom vršiti prijem problema. Građani će na ovaj način biti uskraćeni za važne informacije, a gradska vlast će se hvaliti brzim rešavanjem prijavljenih komunalnih problema u Gradu“, kažu u ovom pokretu i zaključuju:

„SRCE Beograd smatra da je Beograđanima potrebna stručna i efikasna gradska vlast koja neguje javnost u radu, a ne gradonačelnik koji poput Šapića, ne samo da ne rešava probleme, već ovakvim potezima cenzure samo pokušava da smanji njihovu vidljivost“.

BONUS VIDEO: Šta je Šapić hteo da kaže

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar