Foto:TANJUG/ ZORAN ZESTIC

Poslanik Socijalističke partije Srbije (SPS) u Skupštini Srbije Milutin Mrkonjić pozvao je danas kolege da glasaju za sporazum o uspostavljanju zajedničkog evropskog vazduhoplovnog područja, a osvrnuo se i na NATO bombardovanje koje je počelo na današnji dan pre 22 godine.

Mrkonjić je dodao da su heroji i onih 200 preduzeća, 150.000 radnika i 2.000 projektanata koji su obnovili zemlju za godinu ipo dana.

On je istakao da je ulaganja u infrastrukturu značajno i da je energija predsednika Srbije (Aleksandra Vučića) u tome nesporna, pohvalio je saradnju sa stranim partnerima, ali i dodao da bi bilo dobro izboriti se da projekat ne rade stranci.

„Ne može da se desi na pruzi Beograd – Bar koju su radili naši instituti, remont rade neki stranci. Nemojte zaboraviti domaće projektante, to je važno za budući život investicija“, poručio je Mrkonjić.

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović odao je priznanje Mrkonjiću za njegov doprinos obnovi zemlje posle NATO bombardvanja. On je podsetio da je bombardovanje uništilo 54 puta, 44 mosta, 18 železničkih mostova, 25.000 stambenih objekata, 14 aerodroma i još mnogo toga.

„Politika predsednika Srbije prepoznala je da Vlada treba da investira u infrastruktutu“, rekao je ministar i dodao da građani zaboravljaju da je Srbija najbolja u Evropi u borbi protiv korone, ima najviše vakcina i to nije slučajno.

„Predsednik Republike je ovu zemlju doveo do toga da bude broj jedan po vakcinaciji i medicinskoj opremi“, rekao je i istakao da „smo jednom mudrom politikom našeg rukovodstva, pre svega predsednika, uspeli da nam partneri budu i iz EU, Rusije, i Kine, i Turske, i da to bude u našu korist“.

Mrkonjić je odgovorio da je već pohvalio državu i Vladu, ali je nastavio ga govori o projektima.

Kao primer naveo je prugu Beograd- Novi Sad, rekavši da beogradski čvor nije završen, da novosadski takođe može da se završi i da to moraju da rade srpski inženjeri. On je dodao da je dobro da Francuzi rade metro, ali bi bilo dobro da rade i domaća preduzeća, jer je, posle, održavanje dugoročna investicija.

Mrkonjić je savetovao ministru da se što pre završe železničke stanice Prokop i Zemun.

Ministar je odgovorio da je francuska tehnologija vodeća i da domaći inženjeri treba da nauče kako se radi.

„Mi smo ozbiljna vlada koja sprovodi ovu investiciju jer to je ono što predsednik traži od nas“, istakao je Momirović.

On je naveo da domaći stručnjaci projektuju mnogo puteva i obilaznica u Srbiji i da je broj projekata ogroman, da su svi su oni počeli sa fiskalnom konsolidacijom i velikim koracima koje je preduzeo predsednik Republike.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar