Kompanija United Media ove godine je učestvovala u 27. humanitarnom izboru za najlepšu novogodišnju jelku, koji tradicionalno organizuje hotel Hyatt Regency u Beogradu. Ukupan novčani iznos od 24.000 evra, prikupljen od participacija kompanija učesnica ove dobrotvorne praznične manifestacije, biće doniran Nacionalnom udruženju roditelja dece obolele od raka - NURDOR, koji će novac iskoristiti za obezbeđivanje trajnog rešenja za smeštaj dece i porodica tokom lečenja.

„United Media sa velikim zadovoljstvom učestvuje u ovoj značajnoj humanitarnoj akciji. Trudimo se da kontinuirano doprinosimo boljitku društva, ne samo kada je u pitanju objektivno i pravovremeno informisanje javnosti, već i u svim drugim oblastima koje možemo da podržimo kao vodeća medijska kompanija u Jugoistočnoj Evropi. Uvek je pravo vreme da pomognemo onima kojima je to najpotrebnije, a praznici su posebna prilika da pokušamo da izmamimo što više osmeha“, poručuju iz United Media.

PROČITAJTE JOŠ

Misija NURDOR-a, kome će novac ove godine biti doniran, jeste poboljšanje kvaliteta lečenja i života obolele dece i njihovih porodica. Aktivnosti udruženja usmerene su na pružanje psihosocijalne podrške, pružanje pomoći u ostvarivanju zakonskih prava, obezbeđivanje savremene medicinske opreme, edukaciju roditelja, dece, medicinskih radnika, volontera i šire javnosti.

Zorica Manojlović, potpredsednica Upravnog odbora NURDOR-a, istakla je: „Ovu novčanu donaciju NURDOR će iskoristiti za rekonstrukciju šeste roditeljske kuće koju smo nedavno kupili. Roditeljske kuće su smeštaj za decu i roditelje koji nisu iz centara u kojima se leče deca, a to su Beograd, Niš i Novi Sad, i u tim kućama oni borave potpuno besplatno za vreme lečenja svoje dece. Pre nekoliko dana smo proslavili 20 godina postojanja Udruženja i veoma smo ponosni na sve što smo do sada uradili, čak smo uspeli da promenimo dva zakona. Ljudi prepoznaju našu inicijativu i tu su da pomognu, a bez njih ništa ne bismo mogli da uradimo.“

Tema ovogodišnje humanitarne praznične manifestacje u Hyatt-u je „Za dobru i herojsku 2024. godinu”, a na jelci kompanije United Media preovlađuje crvena boja, kao simbol herojstva, ljubavi, smelosti, snage, strasti, zdravlja.

Foto: Promo

Koktel večeri povodom ove humanitarne akcije, održanom sinoć, prisustvovala su TV lica kompanije United Media – Nevena Madžarević, Danijela Buzurović, Igor Božić i drugi.

U akciji je učestvovalo ukupno petnaest kompanija, a sve jelke učesnica biće izložene u centralnom delu hotela Hyatt do 15. januara 2024. godine.

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar