Sekretarijat za javni prevoz saopštio je da dok se ne steknu svi pravno-formalni uslovi i ne završe sve procedure oko usvajanja novog cenovnika i novog načina kupovine karata u Beogradu, ostaju da važe postojeća pravila vezana za javni prevoz.
„Odlukom Skupštine Grada Beograda data je saglasnost na jednostrani raskid ugovora i stekli su se uslovi da se zvanično formira novi sistem javnog prevoza, kako zonski i tarifni sistem tako i novi cenovnik javnog prevoza. Nakon što budu formalno usvojene nove tarife i cene javnog prevoza, javnost će biti blagovremeno obaveštena o mogućnostima kupovine karata i svim ostalim važnim informacijama o novom sistemu javnog prevoza. Sva pravna lica koja su kupovala mesečne karte svojim zaposlenima, blagovremeno će kontaktirati sa Javnim komunalnim preduzećem ‘Naplata prevozne usluge Beograd’ i uputiti ih u novi sistem funkcionisanja”, navedeno je u saopštenju.
Grad Beograd raspisao je 13. aprila tender za nabavku softvera i opreme za gradski prevoz, a rok za dostavljanje ponuda je 4. maj. Rok za završetak posla je 180 dana, odnosno šest meseci, a kako je N1 pisao – funkcionisanje nove opreme i softvera moglo bi da zaživi u novembru, piše N1.
JKP Naplata prevozne usluge Beograd pokrenula je i nabavku usluga mobilnih operatora, za šta nije objavljen javni poziv.
Skupština grada Beograda izglasala je 13. aprila raskid ugovora sa turskom kompanijom „Kentkart“, koja je do sada obavljala posao naplate karata u javnom gradskom prevozu i održavanja opreme.
Gradonačelnik Aleksandar Šapić je ranije najavio da će od 1. maja važiti nove cene karata u gradskom prevozu, koje bi trebalo da iznose 50 dinara za 90 minuta vožnje, 120 dinara za 24 časa, i 2.500 dinara za mesec dana. Predviđeno je i da stariji od 65 ne plaćaju prevoz, kao ni mlađi od 19 godina. I noćni prevoz, posle ponoći trebalo bi da, po novom – bude besplatan, podseća N1.
BONUS VIDEO: Rada Đurić: Šapić ne mora da se vozi gradskim prevozom da bi znao koji su problem
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare