Kao brend koji je obeležio detinjstvo mnogih generacija, Plazma i ove godine inspiriše i nagrađuje svoje verne potrošače. Velika letnja Plazma nagradna igra “Putovanje puno Plazme” u periodu od 10. jula do 14. avgusta donosi sjajne nagrade pune Plazme.
Plazma je u srcima svih generacija, a njena posebna povezanost sa potrošačima uz njen kvalitet, jedinstveni ukus i miris, predstavlja ključ njenog neprikosnovenog uspeha. Kroz decenije, Plazma je pratila odrastanje generacija, prilagođavajući se i razvijajući s njima. U svakom trenutku, ona pruža osećaj topline doma i udobnosti gde god da se nalazite. Upravo ova duboka povezanost sa ljudima i porodičnim trenucima koje Plazma upotpunjuje, bila je ključna inspiracija za Plazma brend tim prilikom kreiranja velike letnje Plazma nagradne igre „Putovanje puno Plazme“.
Strahinja Inić, brend menadžer kompanije Bambi za brend Plazma, veruje da je saradnja svih sektora i posvećenost tima ključ uspeha Plazme.
“Plazma je brend koji se voli, jer je svedok mnogih važnih trenutaka u životu, i to je ono što je čini posebnom. Kao pokretač promena na brojne tema, ali i kao brend koji inspiriše, prilikom kreiranja ove kampanje cilj nam je bio da naše verne potrošače inspirišemo i nagradimo. Spajajući putovanje i vrednost koju nam ono donosi, i neraskidivu povezanost sa prijateljima i porodicom, za glavnu nagradu izabrali smo fantastični Plazma kamper kao simbol slobode putovanja koji istovremeno pruža osećaj povezanosti sa saputnicima, dok je Plazma sa druge strane tu da pruži osećaj topline doma,” rekao je Strahinja.
Pored fantastičnog Plazma kampera kao glavne nagrade, tokom četiri nedelje trajanja nagradne igre “Putovanje puno Plazme”, učesnike svaki dan očekuje 10 Plazma kofera, dok će 4 srećna dobitnika osvojiti Opel Crossland automobila. A da je Plazma – Za svaki put uvek puna iznenađenja, ovog leta donosi nezaboravnu zabavu za sve generacije i primenjuje najmodernija tehnološka rešenja u oblasti oglašavanja.
“Sveobuhvatnom 360° kampanjom kreirali smo za naše potrošače jedinstveno iskustvo. Kombinacijom ATL i BTL aktivnosti doprinosimo da ovo leto bude u znaku Plazme, kao naomiljenijeg brenda 13. godinu zaredom. Pored same nagradne igre i fantastičnih nagrada punih Plazme, ove godine tu je i Plazma Karavan koji u 5 gradova Srbije okuplja sve generacije i na jednom mestu spaja zabavu, uživanje, porodicu i prijatelje. Želele smo potrošačima da pružimo dane ispunjene uživanjem i raznim aktivacijama za sve generacije, i podsetimo na ono što je važno – vreme provedeno sa porodicom i prijateljima. Plazma Karavan je svoj put započeo u gradu odakle potiče, Požarevcu, nakon čega smo obradovali i građane Beograda i Novog Sada. Tokom boravka u ova tri grada, Plazma Karavan okupio je više od 33 hiljade posetilaca i doneo pregršt zabave, nagrada, ali i mogućnost posetiocima da zavire u unutrašnjost Plazma karavana. U narednom periodu Plazma Karavan nastavlja svoje putovanje u Niš i Kragujevac. Od nas, kao brenda koji postoji više od 55. godina očekuje se da ide u korak sa svim aktuelnim marketinškim trendovima, ali i da bude inovator, tako da smo ove godine otišli korak dalje kada je reč o oglašavanju i prvi put iskoristili najmodernije tehnološke rešenje – 3D bilbord. Upravo smo postavkom ovog impresivnog Plazma 3D bilborda iznad Doma omladine u Beogradu na ne samo originalan, već i efektan način, privukli pažnju sugrađana u samom srcu glavnog grada i preneli poruku naše nagradne igre,” istakao je Strahinja.
Plazma nastavlja da inspiriše pružajući jedinstvena iskustva potrošačima, a kao dosledni saputnik svakog putovanja do 14. avgusta 2023. godine nagrađuje svoje verne potrošače nagradama punim Plazme. Prijavite se i uz malo sreće možda baš vi osvojite Plazma kofer pun Plazme, Opel Crossland ili fantastični Plazma kamper Coral Axess 650. Sve što je potrebno da uradite jeste da kupite minimum 450 grama Plazme, sačuvate račun i pošaljete SMS poruku na broj 5544 sa brojačem računa koji se nalazi na kraju računa ili da unesete kod na www.plazmanagradnaigra.rs
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar