Glavni razlog za najavu angažovanja velikog broja stranaca kao vozača u javnom prevozu u Beogradu, jeste značajan odliv domaćih vozača, saopštio je Centar za lokalnu samoupravu (CLS).
Samo u GSP Beograd u toku 2021. godine, ovo javno preduzeće je napustio 221 vozač, a prema informacijama CLS-a u ovoj godini trend će biti dodatno pogoršan.
Radi se o iskusnim i kvalitetnim vozačima, čiji odlazak predstavlja teško nadoknadiv gubitak za prestonicu.
Pored teških uslova rada, često u vozilima koja su loše održavana i bez klime, glavni problem je niska osnovica zarade vozača u GSP-u, koja trenutno iznosi 39.000 dinara.
„Kada se na ovo doda da će dugovanja GSP-a prema dobavljačima ove godine dostići šest milijardi dinara, jasne su razmere krize javnog prevoza u Beogradu, o čemu će CLS organizovati javnu raspravu u septembru“, izjavio je direktor organizacije Nikola Jovanović.
Bonus video: Protest radnika GSP ispred Predsedništva, Sloga – čelnici pokušali da ga spreče
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare