Prava drama odigrala se sinoć u 20.30 ispred jedne prodavnice u Bačkoj Palanci, kada je dečaku koji boluje od dijabetesa pozlilo, a radnici obližnje radnje nisu hteli da mu daju čokoladicu za koju ih je zamolio.
Ovaj događaj prepričan je na Instagram stranici „dijabetesrevolucija“ uz pitanje „kakvi smo to ljudi postali“ i veoma brzo je izazvao lavinu negativnih komentara na račun prodavaca i prodavnice u Ulici Veselina Masleše u Bačkoj Palanci.
„Detetu koje je dijabetičar je pozilio, šećer mu je pao ispod dva, što dovodi do kome ako u istom trenutku ne pojede nešto slatko. Imao je kod sebe čokoladicu ali mu nije pomogla i trebalo mu je još nešto“, navodi se u Instagram objavi.
View this post on Instagram
U pomenutoj ulici nalazi se prodavnica mešovite robe, navode.
„Ušao je i zamolio trgovca koji je bio za kasom za samo jednu krem bananicu da bi podigao šećer ili u suprotnom pada u komu. Trgovac ga je isterao iz prodavnice i nije mu dao krem bananicu, a dete mu je objasnilo o čemu se radi i reklo da je pozvao tetku i da stiže za pet minuta. Krem bananica košta 17 dinara!“
Sa detetom je, objašnjava se, bio i drug koji se uspaničio kada je on počeo jako da se trese i opet je ušao.
„Zatražio je još jednom samo jednu čokoladicu gde mu je trgovac opalio šamarčinu i rekao da su dosadni. Dete je pozvalo mene, sreća živim blizu, i ja sam odmah doletela tamo. On je bio u katastrofalnom stanju. Ja sam uletela u radnju, kupila čokoladicu koja košta 17 dinara, a spašava mu život. Pitala sam trgovce zašto nisu dali čokoladicu, odgovor nisam dobila pošto izgleda tu rade neljudi“, piše autor objave i pita se „kakvu dušu imaju i kako će zaspati večeras“.
„Kakvi smo to postali, da li je moguće da smo toliko otuđeni, odvratni i bezosećajni ljudi! Dete je sada hvala dragom bogu u redu! Ali samo želim da dam doznanja, dragi sugrađani Bačke Palanke, sa kakvom, slobodno mogu reći stokom, mi delimo vazduh. Pitam se imaju li decu ili savest kad mogu ovako da se ponesu prema detetu od godina!“
Oglasila se prodavnica
Na svom Fejsbuk nalogu kompanija AD „Podunavlje“ objavilo je zvanično saopštenje u kom izražava najdublje žaljenje „povodom nemilog događaja“ uz objašnjenje da su sproveli internu istragu.
„Naša dužnost je da kažemo da su prvi rezultati pokazali da između našeg zaposlenog i dečaka nije bilo fizičkog kontakta, kako je prvobitno objavljeno. Takođe, zaposleni trgovci nisu bili upoznati da je ispred samog objekta dečak kojem na bilo koji način, zbog zdravstvenog stanja, treba pomoć“, napisali su oni i naveli da porodici i dečaku upućuju najiskrenije izvinjenje.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama:
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare