"Beogradske elektrane" uputile su danas javnosti saopštenje u kom se navodi da isporučuju toplotnu energiju svim potrošačima od 7. oktobra, te da je "veoma mali procenat" stanica bez isporuka toplotne energije.
KP „Beogradske elektrane“, su 7.oktobra 2021.godine, u ranim popodnevnim časovima počele da isporučuju toplotnu energiju potrošačima. Naime, zbog pada spoljašnje temperature vazduha, svi toplotni izvori su iz hladnog dinamičkog režima prešli u režim toplih funkcionalnih proba sistema.
Toplotni izvori „Beogradskih elektrana“, 14 toplana i 22 kotlarnice su u funkciji proizvodnje i distribucije toplotne energije. Trenutno ne postoji nijedan veći kvar na toplovodu. Dakle, nema sistemskih poremećaja u
proizvodnom, niti u distributivnom sektoru. Podsećamo, javno komunalno preduzeće JKP „Beogradske elektrane“ toplotnom energijom snabdeva više od 22,5 miliona kvadratnih metara stambenog i poslovnog prostora, odnosno više od 360 hiljada stanova korisnika.
U sistemu preduzeća ima više od 9.000 toplotnih predajnih stanica, i kao svake godine na početku sezone, veoma mali procenat podstanica nije u funkciji isporuke toplotne energije.
Tako korisici koji se greju iz podstanica iz Vrtlarske 39 i 49 i Tošinog bunara 9 neće imati isporuku toplotne energije do zvaničnog početka grejne sezone zbog povezivanja rekonstruisanih podstanica na navoizgrađeni toplovod. Sve ovo je preduslov za gašenje kotlarnice u Vrtlarskoj ulici. Takođe, nekoliko podstanica na grejnom području Novog Beograda nije u funkciji isporuke toplotne energije
jer je tokom remontnog perioda urađena modernizacija (ugrađena je potpuno nova oprema) i neophodni su obimni elektro radovi na povezivanju elektro instalacija. I ovi korisnici će najkasnije do 15. oktobra dobiti grejanje. Nakon modernizacije podstanica, korisnici će imati kvalitetniju i pouzdaniju isporuku toplotne energije.
Radovi na toplovodu i modernizaciji komora kod auto servisa „Kiler“ (blok 7a) privode se kraju i deo korisnika iz ovog dela grada će već danas, 12. oktobra, dobiti grejanje. Prioritet je Dom penzionera u Marije Bursać 49. Takođe, korisnicima koji se toplotnom energijom snabdevaju iz toplovoda u Luja Adamiča (ugao sa Jerneja Kopitara) će već danas biti topli domovi. Obimni radovi u ovom novobeogradskom bloku su neophodni zbog delimičnog gašenja toplane „Zemun“. Ubuduće će se korisnici koji se toplotnom energijom snabdevaju iz tog toplotnog izvora grejati iz toplane „Novi Beograd“.
Danas 12. oktobra, grejanje će dobiti i korisnici koji se toplotnom energijom snabdevaju iz toplovoda u Milana Rakića koji zbog radova na rekonstrukciji nisu imali tople probe. U pitanju je šest podstanica u Dušana Radovića i Vitezova Karađorđeve zvezde. Podsećamo, kao i na svakom početku grejne sezone, postoje i kvarovi na instalacijama u pojedinim zgradama u svim delovima grada. Neretko se dešava da su objekti bez grejanja zbog radova koje su vlasnici stanova, bez znanja i saglasnosti preduzeća, upravnika ili skupštine stanara, obavljali tokom leta, pa su prazne instalacije u zgradi.
Zaposleni, odnosno terenske ekipe kojih ima 67 i raspoređeni su na svim grejnim područjima, čine sve kako bi svaki problem bio otklonjen u što kraćem roku. U proseku, na početku svake grejne sezone, Dispečerskom centru dnevno bude upućeno oko 1.200 reklamacija. U odnosu na ukupan broj potrošača (360.000 stanova) reč je o promilima.
Molimo korisnike da na broj telefona Dispečerskog centra 011/2093-011 prijavljuju isključivo negrejanje celih objekata. Trenutno, do zvaničnog početka grejne sezone, 15. oktobra prioriteti su reklamacije koje se odnose na curenja na instalacijama i negrejanje celih zgrada ili delova zgrada.
Takođe, korisnici mogu da prijave reklamacije i na besplatne brojeve telefona Beokom servisa: 0800110011 i 011/3090007. Kada je u pitanju rad Dispečerkog centra, svi operateri su aktivni i primaju reklamacije korisnika. Do zagušenja dolazi zbog velikog broja poziva sugrađana jer se neretko dešava da više stanara iz jednog objekta zove zbog iste prijave.
Zato nadležni iz „Beogradskih elektrana“ mole profesionalne upravnike i predsednike skupština stanara da oni kontaktiraju operatere Dispečerskog centra kako linije ne bi bile preopterećene.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare