Agencija za privredne registre danas je, posle više od sedam nedelja i ukidanja vanrednog stanja, nastavila rad sa strankama na šalterima u sedištu APR u Brankovoj ulici u Beogradu, kao i u 13 organizacionih jedinica širom Srbije, u vremenu od 9 do 15 sati.
Osim šaltera Agencije, u šalteri sali u Brankovoj ulici, otvoreni su i šalteri Pošte.
Ispred APR-a u Brankovoj ulici jutros se formirao red koji je bio dug više od 30 metara.
„Od danas nastavljamo ponovo rad putem šaltera“, rekla je za Tanjug Gabrijela Jovanović iz APR-a, dodajući da je rad nastavljen u normalnom režimu kao što je to bilo pre uvođenja vanrednog stanja.
Ona je rekla da su uvedene sve preventive mere radi sprečavanja širenja virusa kovid19.
U šalter sali i ostalim poslovnim prostorijama Agencije, u kojima građani dolaze u neposredan kontakt sa zaposlenima, ograničen je broj stranaka u šalter sali, uz obavezno poštovanje fizičke distance.
Takođe, u šalter sali rade prečišćivači vazduha pošto ne radi klimatizacija.
„Tako da očekujemo da svi mogu da obavljaju poslove bez nekog posebnog rizika“, rekla je Jovanović.
APR je od 19. marta, kada su bili zatvoreni šalteri, primio do sada oko 28.700 prijava i ostalih zahteva sa dokumentacijom putem pošte i poštanskih operatora.
Jovanović je naglasila da je tako APR i u vanrendom stanju radila potpuno normalno.
Arhiva Agencije u Brankovoj, kao i zgrada arhive u Rakovici, takođe, nastavili sa radom, dok će pravna pomoć nastaviti da se pruža putem elektronske pošte, kako se ne bi stvarale nepotrebne gužve.
Osim ličnog podnošenja zahteva, registracione prijave, zahtevi i dokumentacija u papirnoj formi mogu se i dalje slati putem pošte na adresu Agencije.
Sve ostale informacije i uputstva, o procedurama i dokumentaciji potrebnoj za registraciju, objavljene su na stranici Registri, na sajtu APR.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar