Odbili su ih za 30 evra: Poštovani, ne ispunjavate uslove…

Biznis 17. maj. 202114:48 > 15:0393 komentara
Podeli:
Foto: Shutterstock

Prijave za novčanu pomoć u iznosu od 60 evra završene su u subotu, a kako je izjavio ministar finansija Siniša Mali, prijavljeno je 4.076.127 građana. Koliko je broj onih čije su prijave odbijena iz nejasnih razloga, za sada je nepozato, našoj redaciji su se javila dva čitaoca koja su bez ovog novac ostala iz potpuno nejasnih razloga.

M. G. iz Beograda priča za Nova.rs da je, nakon što je 28. aprila počela prijava za ovu vrstu pomoći, uredno popunio formular na sajtu Uprave za trezor.

“Upisao sam tražene podatke, JMBG, broj lične karte, odabrao banku, isto kao i kada sam se prijavio za 100 evra”, priča M. G. za naš portal.

Povezane vesti:

Da problem postoji saznao je nakon provere statusa svoje prijave.

“Ukucao sam podatke i dobio obaveštenje da uopšte nisam prijavljen, iako sam to pre pet minuta uradio. Ponovo sam se prijavio, sačekao da prođe oko dva sata misleći da je potrebno više vremena za obradu podataka i ponovo proverio status – rezultat je bio isti”, priča on.

Nakon toga je, kako kaže, iskoristio opciju na portalu Uprave za trezor za prijavu problema, i opisao šta se desilo. Kao odgovor, SMS-om je dobio nejasno objašnjenje:

“Poštovani, ne ispunjavate uslove za dobijanje novčane pomoći jer Vaši podaci nisu usklađeni sa podacima koje je u registar dostavio MUP.”

M.G ne razume gde je mogao da nastane problem, jer ima istu, važeću ličnu kartu, koju je koristio i kada se prijavljivao za novčanu pomoć od 100 evra. Tada problema nije bilo i prethodnu pomoć je uredno dobio, što ovog puta neće biti slučaj.

“Nije mi promenjen ni jedan podatak iz lične karte, nisam menjao ni banku, ne razumem šta bi moglo da se ne slaže sa podacima iz MUP-a. Sad je već isteklo i vreme za prijavu, gotovo je”, priča u neverici.

Isti problem imala je i čitateljka Irena, koja je, nakon što je uredno upisala sve podatke prvo dobila obaveštenje da “prijava nije pronađena”, da bi, kada je pokušala ponovo da se prijavi bila obaveštena da je “prijava za isplatu novčane pomoći sa navednim podacima već registrovana u sistemu.

Zbunjena protivrečnim obaveštenjima prijavila je preko sajta problem, nakon čega je dobila identičnu poruku:

“Poštovani, ne ispunjavate uslove uslove za dobijanje novčane pomoći jer Vaši podaci nisu usklađeni sa podacima koje je u registar dostavio MUP.”

“Sve je bilo u radu kad sam se prijavljivala za 100 evra, ne vidim šta je sada drugačije”, čudi se i Irena, koja je takođe ostali bez pomoći obećane svim državljanima Srbije.

***
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar