U današnje vreme, internet, mediji pa i društvene mreže konstantno nalaze nove načine putem kojih se kompanije oglašavaju i grade svoj brend u moru konkurencije.
Mnoge kompanije, imaju velike timove koji se bave isključivo marketingom, i na njima je da nađu način da budu bolji i drugačiji od konkurenata. Velike kompanije imaju i ogromne budžete, koje mogu da iskoriste za svoju promociju, dok male firme ipak moraju više da budu kreativne i da se snalaze kako bi došli do krajnjih korisnika. Zato je dobro što odoleva trendovima, i godinama se konstantno štampani reklamni materijal dobro kotira kod kupaca. Ovaj marketinški alat uspešno koriste kako male firme, tako i ogromne multinacionalne kompanije.
Podjednako treba koristiti sve raspoložive alate kada je pozicioniranje brenda u pitanju. Online marketing nesumnjivo je promenio celu ovu oblast, ali nikako ne treba odustajati od starijih a kvalitetnih načina promovisanja. Uvek kada se online reklamirate, uporedo ulažite i u tradicionalna marketinška sredstva. Mada, nekada se kompanije pitaju koji bi to reklamni materijali bili pogodni za njih, kao nekog ko želi da se za njihovo poslovanje daleko čuje. Na prvom mestu morate imati kvalitetne proizvode i usluge, jer drugačije ne možete postići uspeh.
U moru reklamnog materijala, rokovnici su do danas zadržali odličnu poziciju jer su uvek dobro prihvaćeni od strane kupaca, klijenata i poslovnih saradnika. Svima je potrebno nešto gde će zapisivati važne stvari, zakazane sastanke i druge obaveze, a rokovnici su za to savršeni. Odličan dizajn i ideja kako da budete drugačiji, sigurno će biti odlično prihvaćeni od strane krajnjih korisnika. Birajte dezen koji se uklapa sa celokupnim konceptom firme, a takođe na vama je da izaberete da li želite one koji su datumirani ili koji nemaju datume na svojim stranicama. Nemojte štedeti na kvalitetu, kako korica tako i listova, jer na taj način pokazujete da cenite vaše klijente i poslovne saradnike.
Svaka ozbiljnija kompanija ima svoje vizit karte, koje daje svojim partnerima. Potrudite se oko njihovog dizajna, neka bude upečatljiv i jedinstven. Takođe, ono što ih čini drugačijim jeste da su one pogodne da prate svaki drugi reklamni materijal, i na taj način proizvode još veći efekat. Male su, relativno malo koštaju i lako se mogu prenositi, odnosno prosleđivati drugima. Idealne su i kao poziv na akciju, koja će kupcima i saradnicima itekako privući pažnju.
Isto dejstvo imaju i reklamne olovke. Praktične su i isto kao vizit karte lako prenosive, pa se njihovim prosleđivanjem može širiti i vaša baza klijenata i kupaca. Svima su potrebne i velika je verovatnoća da će ih onaj ko ih dobije i zadržati. Zato i njih treba pažljivo i pametno dizajnirati, kako bi vaša firma izazvala dobar utisak svaki put kada neko tu olovku i iskoristi. Ovde možete dobiti informacije vezane za sve vrste reklamnog materijala.
Zaposleni u nekoj kompaniji su njena pokretačka snaga, jer svi oni doprinose da brend opstane i da bude konkurentan. Poklonite i njima nešto iz sfere reklamnog materijala, i na taj način im pokažite koliko cenite njihov svakodnevni trud i zalaganje na poslu. To može biti neki gedžet, kao power bank ili slušalice, ali i luksuzan set olovaka. Ovaj gest će učiniti da se osećaju cenjeno i posebno, a i biće motivisaniji za još bolje obavljanje svojih poslovnih zadataka.
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar