Oglas
Momak koji stoji iza "Simply Railway" profila na društvenim mrežama podelio je svoje iskustvo sa putovanja vozom Beograd-Bar.
„Juče sam konačno putovao verovatno najlepšom železničkom prugom u Evropi: linijom između Bara u Crnoj Gori i Beograda u Srbiji. Godinama slušam o ovoj liniji i sav hajp je 100% opravdan“, napisao je on na mreži X, a u nastavku dao detalje svog putovanja.
Yesterday, I finally traveled on what is probably the most scenic railway line in Europe: the line between Bar in Montenegro 🇲🇪 and Belgrade in Serbia 🇷🇸
I’ve heard about this line for years, and all the hype was 100% validated ✅
Here’s a thread about this journey 🧵 pic.twitter.com/tyQz8nFbEx
— Simply Railway (@Simply_Railway) September 8, 2024
Napomenuo je da je pruga izgrađena 1976. godine, za vreme Jugoslavije. te da se proteže na 476 km. Iako postoji noćni voz „Lovćen“, ovu vožnju u punom sjaju, kaže, možete doživeti samo tokom dana – on je krenuo jutarnjim vozom u 9:00 iz Bara, a završio u Beogradu u 19:55.
And finally at 19:55 we’re safe and sound in Belgrade!
Worth the hype folks : Bar-Belgrade ☑️ pic.twitter.com/eCnf0bNDuI
— Simply Railway (@Simply_Railway) September 8, 2024
Pohvalio je udobnost kupae, mada je malo bio razočaran što ne mogu da se otvore prozori. Ipak, to nije smetalo da uživa u predivnim prizorima koje je prolazio u vožnji uz Jadransko more, zatim i Skadarsko jezero…
After the long Sozina tunnel, our train is running along the stunning Skadar Lake, one of the largest in Europe! 😍 pic.twitter.com/YkmDKTJhZC
— Simply Railway (@Simply_Railway) September 8, 2024
Još više ga je impresionirao uspon kroz planinske predele nakon Podgorice.
„Po mom mišljenju, ovde ćete videti prizore koji najviše oduzimaju dah“, napisao je uz snimke.
Make sure to book ahead for this journey, folks, as the train gets crowded—a perfect mix of tourists and locals heading to Serbia! pic.twitter.com/vvNm3jMarx
— Simply Railway (@Simply_Railway) September 8, 2024
Ipak, kaže da je vrhunac dana Vijadukt Mala Rijeka, koji je jedan od najviših železničkih mostova na svetu. Odnosno drugi u svetu i prvi u Еvropi.
Jesus Christ, we’re so high 😳 pic.twitter.com/Yc2TKdHtrI
— Simply Railway (@Simply_Railway) September 8, 2024
Putovanje kroz Crnu Goru završio je u Bijelom Polju, gde je prešao u srpski voz.
„Evo, moramo da izađemo iz našeg voza da bismo se ukrcali u srpski, mali ‘Stadler KISS’ koji zaista dobro radi svoj posao!“, napisao je, otkrivši da je pasoška kontrola trajala oko 25 minuta.
U nastavku, deo puta na srpskom terenu bio je malo drugačiji.
Pročitajte još:
„Ostatak popodneva je bio prilično opušten, ali zbog lošeg stanja pruge, brzina nam je satima bila ograničena na 30 km/h. Ali, bar uživaš u pejzažima“, zaključio je, a onda podelio i „zanimljivost“ da je po izgradnji trebalo samo sedam sati za ovo putovanje, dok ono danas traje preko 11 sati.
The rest of the afternoon is pretty chill but due to the poor tracks conditions our speed is limited during HOURS at 30km/h 🥲
At least it’s great to enjoy the landscape 👀 pic.twitter.com/t52F1dcFJg
— Simply Railway (@Simply_Railway) September 8, 2024
Voz je ubrzao malo nakon Užica, koje je doživeo kao „povratak u civilizaciju“.
Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare