Bilbordi na kojima je srednji prst i poruka "Kontroliši se malo".

Od starta se dosta pričalo o „nevaljalim“ bilbordima koji su preplavili Beograd, a sada znamo i tačno šta je u pitanju.

Foto: Vladimir Milivojević Boogie/OVATION BBDO

U susret novembru, mesecu muškog reproduktivnog zdravlja, pokrenuta je ova upečatljiva kampanja sa ciljem podizanja svesti o kanceru testisa, a možda niste primetili ranije – za ovu kampanju, muškarci pokazuju srednji prst, ali bez jednog „testisa“.

Kancer testisa je i najučestaliji kancer među muškarcima do 40 godina starosti.

Foto: Vladimir Milivojević Boogie/OVATION BBDO

„Kontroliši se malo – Ne odbijaj da pregledaš testise“, istovremeno je poziv muškarcima da se odgovornije ponašaju prema svom zdravlju, ali i podstrek onima koji su se susreli sa rakom testisa da je ova bolest pobediva, naročito ako se rano dijagnostikuje.

Foto: Vladimir Milivojević Boogie/OVATION BBDO

Kampanju potpisuje advertajzing agencija Ovation, a fotografije je uradio priznati svetski fotograf iz Beograda, Vladimir Milivojević Boogie.

Pročitajte još:

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar