Oglas
Bilbordi na kojima je srednji prst i poruka "Kontroliši se malo".
Od starta se dosta pričalo o „nevaljalim“ bilbordima koji su preplavili Beograd, a sada znamo i tačno šta je u pitanju.
U susret novembru, mesecu muškog reproduktivnog zdravlja, pokrenuta je ova upečatljiva kampanja sa ciljem podizanja svesti o kanceru testisa, a možda niste primetili ranije – za ovu kampanju, muškarci pokazuju srednji prst, ali bez jednog „testisa“.
Kancer testisa je i najučestaliji kancer među muškarcima do 40 godina starosti.
„Kontroliši se malo – Ne odbijaj da pregledaš testise“, istovremeno je poziv muškarcima da se odgovornije ponašaju prema svom zdravlju, ali i podstrek onima koji su se susreli sa rakom testisa da je ova bolest pobediva, naročito ako se rano dijagnostikuje.
Kampanju potpisuje advertajzing agencija Ovation, a fotografije je uradio priznati svetski fotograf iz Beograda, Vladimir Milivojević Boogie.
Pročitajte još: