Biro za društvena istraživanja predstavio je rezultate o monitorngu štampanih i elektronskih medija u Srbiji. Posmatrane su televizije sa nacionalnom frekvencijom i kablovska televizija N1, kao i šest štampanih dnevnih listova, u periodu od 15. februara do 14. marta.
Štampa kritičnija prema vlasti, televizija neutralnija, pokazuju rezultati monitoringa medija u predizbornoj kampanji. To je samo privid, tvrde istraživači.
„Najveći broj kandidata je pozitivno predstvaljen na svim televizijama i to iz razloga što televizije u ovoj predizbornoj kampanji prikazuju spotove koje su dužne, a koje ima pošalju stranke“, kaže Radule Perović iz BIRODI-ja.
Izuzetak su, navodi se u izveštaju, televizije Pink i B92, koje uglavnom emituju priloge u kojima se negativno govori o Zdravku Ponošu, dok na N1 dominiraju pozitivni prilozi o njemu. Slična podela postoji i u štampanim medijima – državni pozitivno o vlasti, Nova i Danas negativno.
Opširnije pročitajte na sajtu N1.
BONUS VIDEO: Besni ili nepristojni – Kakvi su nastupi opozicije na medijima bliskim vlasti
Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?
Ostavi prvi komentar