Oglas
Nakon lošeg izveštaja o zaradi u februaru i u pokušaju da privuče mlađe korisnike, Fejsbuk daje prioritet kratkim video sadržajima.
Fejsbuk je lansirao svoju funkciju kratkih video snimaka „Reels“ globalno kao odgovor na opadajuću zainteresovanost mladih za ovu mrežu. Nova funkcija omogućava korisnicima da dele kratke video snimke koji će biti u posebnom fidu, nezavisno od početne stranice.
Pročitajte još
Prema mišljenju analitičara, nova funkcija će drastično uvećati prihode Fejsbuka zbog popularnosti samog koncepta, ali i zbog nove politike reklamiranja i zarade.
„Reels je naš najbrže rastući format sadržaja do sada, a danas ga činimo dostupnim svima na Fejsbuku širom sveta“, istakao je Mark Zakerberg, izvršni direktor Mete.
Iz Mete tvrde da gledanje video snimaka čini polovinu vremena koje ljudi provode na Fejsbuku, a uvode se i novi načini zarade kako bi se podstakli kreatori ovakvog sadržaja.
Novi oblici zarade podrazumevaju isplate bonusa autorima, ali i oglase uz pomoć providnih banera i nalepnica. Kompanija takođe testira reklame preko celog ekrana koje će se pojavljivati između Reels-a.
U međuvremenu, oglašivači dobijaju alatke za prilagođavanje svojih reklama novom formatu.
Funkcija je prvo lansirana u Sjedinjenim Američkim Državama prošle godine, a od marta je postala dostupna u više od 150 zemalja, uključujući Srbiju.
Pored novih opcija monetizacije, Fejsbuk takođe uvodi i nove alatke za uređivanje video zapisa.
Rastuća popularnost Tiktoka nije jedini izazov za Metu. Kompanija je nedavno prvi put u istoriji zabeležila pad dnevnih korisnika. U isto vreme, Eplove promene privatnosti su oštetile Metu za 10 milijardi dolara ove godine ograničavajući njen posao sa oglasima.
***
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: