Foto: Antonio Salaverry/Shutterstock

Instagramova matična kompanija Meta beleži pad zarade već dva kvartala zaredom, a kako bi prevazišla finansijske poteškoće kompanija planira da iscedi što je više moguće novca iz Instagrama.

Zbog toga kompanija planira da ubaci reklame u još više delova popularne mreže, a ovo se posebno odnosi na Explore feed, kao i na reklame na profilima korisnika.

Brendovi sada mogu da prikazuju reklame u Explore feedu, dok su profilne reklame još uvek u fazi testiranja. Kompanija će takođe nekim autorima ponuditi šansu da zarade od reklama koje se prikazuju na njihovim profilima.

Meta je najavila i neke druge poteze koji će biti implementirani u svoju strategiju reklamiranja, a većina njih se posebno odnosi na Instagram.

Tako će kompanija isprobati reklame u formi VR-a za feed i za Stories. Eksperimentiše se i sa novim formatima reklama za Fejsbuk, ali i Instagram Reels.

Meta ne razmišlja o tome da neki ljudi uopšte ne žele da vide reklame.

BONUS VIDEO: Tri Instagram trika koja morate da znate

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar