Oglas
Instagramova matična kompanija Meta beleži pad zarade već dva kvartala zaredom, a kako bi prevazišla finansijske poteškoće kompanija planira da iscedi što je više moguće novca iz Instagrama.
Zbog toga kompanija planira da ubaci reklame u još više delova popularne mreže, a ovo se posebno odnosi na Explore feed, kao i na reklame na profilima korisnika.
Now Instagram’s bringing ads to profiles and the Explore page, too https://t.co/kEKHfFWe0i pic.twitter.com/M84rURl3yV
— The Verge (@verge) October 6, 2022
Brendovi sada mogu da prikazuju reklame u Explore feedu, dok su profilne reklame još uvek u fazi testiranja. Kompanija će takođe nekim autorima ponuditi šansu da zarade od reklama koje se prikazuju na njihovim profilima.
Meta je najavila i neke druge poteze koji će biti implementirani u svoju strategiju reklamiranja, a većina njih se posebno odnosi na Instagram.
Tako će kompanija isprobati reklame u formi VR-a za feed i za Stories. Eksperimentiše se i sa novim formatima reklama za Fejsbuk, ali i Instagram Reels.
Meta ne razmišlja o tome da neki ljudi uopšte ne žele da vide reklame.