Halo Infinite je prikupio preko 20 miliona igrača od premijere pre dva meseca, što ga je učinilo najpopularnijim naslovom u istoriji ove franšize.
Ovu vest je prvo objavio izvršni direktor Majkrosofta Satja Nadela, a zatim je podeljena na zvaničnom tviter nalogu franšize.
Ovome je verovatno doprinelo to što je multiplejer Halo Inifinite trenutno besplatan za igranje, a 20 miliona za dve meseca je impresivna brojka. Takođe, dostupnost kampanje ove igre na GamePass servisu je doprinela popularnosti.
Da li „343 Industries“ razvojni studio franšize može da održi ovaj uspeh je drugo pitanje. Igra je dobila i pojedine kritike od lansiranja naslova, naročito kada je u pitanju sistem napredovanja u igri, prenosi TheGamer.
Srećom, čini se da razvojni studio osluškuje želje svojih igrača i priprema niz promena za drugu sezonu. Studio je takođe obećao da će skinove učiniti lakšim za nabavku i obećao još više ispravki problema u igri.
With over 20 million Spartans joining us so far, we’re thrilled to announce that #HaloInfinite is the biggest launch in Halo franchise history!
— Halo (@Halo) January 25, 2022
Thank you, everyone, for joining us on the next step in this great journey. pic.twitter.com/d4EIsvWYVr