Foto: Yamaha

Yamaha je NMAX seriju u svoju paletu skutera uvrstila 2015. godine i već od samog početka imali su velikog uspeha, a do sada je prodato čak 72.000 ovih modela. Dosadašnja Yamaha NMAX 125 prilično je upotrebljiv skuter, a za 2021. japanska firma je rešila da predstavi potpuno nov, slobodno možemo reći revolucionarni NMAX 125 i 155.

Pored nove šasije i potpuno novog dizajna, NMAX 125 i NMAX 155 pokreće i novi Blue Core agregat sa “stop & go” sistemom koji će vožnju učiniti još efikasnijom.

Za potrebe NMAX serije Yamaha je zadržala isti jednocilindrični četvorotaktni agregat sa 4 ventila. Razlika u NMAX 125 i 155 je, kao i što sama oznaka govori, u samoj radnoj zapremini agregata. NMAX 125 ima 125 cm3, dok 155 ima radnu zapreminu od 155 cm3, piše BjBikers.com

Foto: Yamaha

Agregat je pravljen po takozvanoj Yamaha Blue Core tehnologiji. Blue Core tehnologija malih agregata zasniva se na niskoj potrošnji goriva, redukovanju gubitka snage i unapređenom hlađenju agregata.

Konkretno, Yamaha NMAX 125 isporučuje snagu od 9 kW (oko 12 KS) pri 8.000 o/min. Dok je NMAX 155 ostao na snazi od 11 kW odnosno 15 KS. Ograničenje na 15 KS nije tek tako osmišljeno, već je to urađeno da bi obe verzije ostale unutar A1 kategorije. Uz to, NMAX 125 i 155 sada zadovoljavaju Euro5 emisioni standard.

Foto: Yamaha

Saznajte još:

Najveća novina koja NMAX čini još “čistijim” i ekonomičnijim je “start & stop” tehnologija. “Start & stop” je sada već uobičajena stvar u auto industriji, a Yamaha je sad uvodi i u svet skutera.

To znači da se motor skutera automatski isključuje kada se zaustavi na semaforu, a čim otpustite kočnice i dodate gas, NMAX se automatski pokreće i time se pravi dodatna ušteda u potrošnji goriva.

Yamaha je na NMAX 125 deklarisala potrošnju goriva od 2,2 litre na 100 km.

Foto: Yamaha

Više o novom skuteru, njegovoj upotrebljivosti i novim elektronskim sistemima kojima je opremljen, saznajte na ovom linku.

 

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar