Podeli
Foto: Promo

Najprodavaniji putni motocikl iz Yamahe i generalno jedan od prodavanijih putnih motocikala u Evropi, Tracer 900 značajno je promenjen za sledeću godinu. Zapravo i oznaka mu je skraćena, pa se sada umesto “Tracer 900” označava sa jednostavnijim “Tracer 9”. Više snage, manja težina i nekoliko elektronskih novina glavna su unapređenja.

Prvu generaciju Tracer 900 modela imali smo prilike da vidimo 2015. godine, kada je ovaj putni motocikl napravio pravi mali bum u svojoj kategoriji i osvojio mnoge vozače, piše sajt BjBikers.com.

Zatim je 2018. godine izašla druga generacija sa Euro4 agregatom, a dalje zahtevanje strogih normi nateralo je Yamahu da izbaci treću generaciju, odnosno Tracer 9 sa Euro5 agregatom.

Foto: Promo

Trocilindrični redni agregat srećom ostaje i dalje pogonska jedinica Tracer 9 modela. U principu, agregat je identičan kao na MT09 bezi ikakvih modifikacija.

Što znači da trocilindrični vodeno hlađeni agregat sada ima veću radnu zapreminu. CP3 agregat, ima veći prečnik klipova za 3 mm, što je dovelo do povećanja radne zapremine za 43 cm3, tako da radna zapremina sada iznosi 889 cm3 (ranije, 847 cm3).

Saznajte još:

U agregatu nije samo nov prečnik klipova, već su sve unutrašnje komponente nove. Klipovi, klipnjače, radilica i karter su redizajnirani.

Yamaha je napravila zahvate na ovim komponentama koje su sada lakše, pa i pored toga što agregat ima veću radnu zapreminu, on je za čak 1,7 kg lakši.

Takođe, proizvođač tvrdi i da je potrošnja smanjena za 9% i da se sa punim rezervoarom od 18 litara možete preći preko 350 km.

Sve promene rezultovale su povećanje snage za oko 4 KS, tako da će Yamaha Tracer 9 za 2021. godinu isporučivati 119 KS pri 10.000 o/min, uz maksimalni obrtni moment od 93 Nm na 7.000 O/min.

Povećanje snage nije veliko, a uzrok tome je emisioni standard zbog kojeg je agregat znatno “prigušen”. Međutim, najveći napredak postignut je u isporuci obrtnog momenta. Obrtni moment je za 6 Nm veći u odnosu na prethodnika, a uz to se isporučuje na 1.500 o/min niže. To u praksi znači da će Tracer 9 biti još startniji.

Foto: Promo

Kakve izmene su izvedene na šasiji, viljušci, kvačilu, auspuhu, kao i kočnicama i elektronici, saznajte na ovom linku.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar