Foto: Promo

Prva pomalo neočekivana “žrtva” Euro5 emisionog standarda je, prema svemu sudeći, Yamaha R6, koja od sledeće godine neće moći da se vozi na ulici, odnosno nije homologovana za vožnju u saobraćaju. Doduše, biće dostupna verzija za trkačku stazu.

Yamaha R6 je ove godine dominirala u svetskom supersport šampionatu u kojem je Andrea Lokateli na dominantan način uzeo titulu. Kako piše BJbikers.com, očekivali su da će Yamaha uraditi bar blagi redizajn na R6, ali su u Ivati izgleda odlučili da za sledeću godinu uopšte ne homologuju motocikl za saobraćaj.

Zato su u ponudi ostavili verziju koja je namenjena vozačima koji često posećuju trkačke staze ili žele da se trkaju.

Foto: Promo

Najveći razlog zbog kojeg R6 nije homologovana za saobraćaj verovatno leži u zadovoljavanju emisionih standarda.

Yamaha R6, “Race Ready” motocikl

Budući da je R6 kao motocikl izuzetno popularan kako među trkačkim, tako i među redovnim posetiocima track day događaja, Yamaha je ipak rešila da za ove korisnike ponudi motocikl koji je već spreman za stazu.

Saznajte još:

Redni četvorocilindrični, tečnošću hlađen agregat sa dve bregaste osovine i radnom zapreminom od 599 cm3 ostao je isti, ali uz titanijumske ventile.

Čuvena Yamahina “Deltabox” šasija sadrži i magnezijumski pod ram, a ogibljenje potpisuje KYB. Od elektronike Yamaha R6 za stazu donosi D-modove i kontrolu proklizavanja.

Ova vest iz Yamahe mogla bi da obraduje mnoge track day vozače, jer kupovina standardnog motocikla spremnog za saobraćaj i njegova kasnija prerada za stazu iziskuju dosta vremena i novca, a ova ponuda Yamahe čini se kao dobra opcija, naravno, ako cena bude prihvatljiva.

Foto: Promo

Koliko će tačno koštati saznaćemo već od januara kada će Yamaha R6 biti dostupna u Srbiji.

Više detalja o novoj Yamahi R6 pročitajte na ovom linku.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Ostavi prvi komentar