Foto::shutterstock

I dok proizvođači automobila svakodnevno povećavaju proizvodnju jer se popravilo snabdevanje neophodnim komponentama, visoka inflacija i povećani troškovi života mnoge potencijalne kupce odvraćaju od kupovine novog automobila.

Prvo je nastala nestašica automobila zbog krize sa mikročipovima, a sada je sve manje kupaca, pa proizvođači automobila pokušavaju da podignu potražnju uz pomoć popusta, čak i oni koji dugo vremena nisu nudili nikakva sniženja.

Ovo se pre svega odnosi na veliko i konkurentno nemačko tržište. Na našim prostorima i nismo navikli na neke velike popuste, kako pre, tako i nakon krize sa čipovima. Ali tako je i sa velikom količinom ostale robe.

Ipak, kupci u Nemačkoj sada sve više razmišljaju o kupovini novog automobila, inspirisani popustima koji uopšte nisu tako mali. Proizvođači nude prosečno sniženje od 16,3 posto za 30 najprodavanijih novih automobila, a još više za plug-in hibride, pokazuje nova studija Centra za automobilska istraživanja iz Duizburga.

Kako piše Revija HAK, ovakav trend bi mogao čak i da se poveća u narednim mesecima. Proizvođači povećavaju proizvodnju, a kupce brinu visoka inflacija i povećanje troškova života. Tako je na primer, Hyundai i30 sada jeftiniji čak 20 posto, a na sniženju je i premijum model Audi A3.

Bonus video: Kočili smo na „ćelavim“ gumama, vozili Nissan X-Trail i pronašli top kafu na pumpi

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare