Foto: Promo

Peugeot je jedan od najstarijih aktivnih automobilskih brendova kog od 1850. godine krasi grb ukrašen glavom lava. Sada je francuska marka predstavila jedanaestu evoluciju svog logotipa.

Nakon potpunog redizajna svojih vozila tokom poslednjih 10 godina, Peugoet je redizajnirao i svoj logotip. Novi moderniji i elegantniji grb kreirao je Peugeot Design Lab, studio za globalni dizajn ovog brenda.

Početkom 2021. godine, lansiranjem asortimana koji će predstaviti novi Peugoet 308 sa novom veb stranicom i osnivanjem grupe Stellantis sa Fiat-Chryslerom, zvezde su poravnate.

Tokom godina poslovanja, Peugoet je iskusio sve revolucije: industrijsku, tehnološku, političku, socijalnu, digitalnu i, sada, revoluciju životne sredine – energetska tranzicija i mobilnost bez ugljendioksida su u središtu strategije brenda za održivu budućnost.

U poslednjih 10 godina, čitava gama pretrpela je preokret. I ovo je ono što je postignuto: „Međunarodni kombi godine“ sa Peugeot e-Ekpert-om 2021. godine i Partnerom 2019. godine i tri „Automobila godine“ (Peugeot 308, izabran 2014. godine, Peugeot 3008, izabran 2017. i Peugeot 208, izabran 2020.). I pre svega, elektrifikovani asortiman, kako za putnička, tako i za laka komercijalna vozila.

Novi logotip prezentuje ono što je Peugeot značio juče, šta znači danas i šta će značiti sutra.

Sinonim je za prestiž, samopouzdanje, dugovečnost i lozu. Sa njim i svojim novim vizuelnim identitetom, Peugeot se pridružuje istoriji i hipermodernosti. Ovim grbom brend Peugeot kreće u osvajanje novih zemalja, ubrzavanje međunarodnog rasta, izvozeći francuski stil i znanje, kao i francusku eleganciju.

Foto: Promo

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare