Podeli
Foto: Promo

Ove godine francuski brend obeležava čak 210 godina postojanja. Tome u čast Peugeot je oformio novo odeljenje - Peugeot Sport Engineered (PSE), koje će praviti snažne elektrifikovane mašine. Prvenac je atraktivni “508” u plug-in hibridnoj verziji sa čak 360 KS.

Nova divizija baviće se razvojem elektrifikovanih motora i svakako predstavlja početak jedne nove ere za brend Peugeot. Kako ističu čelnici kompanije, ovaj put biće popločan kilovatima i snagom. Prvi model koji će ući u istoriju kao prvenac novog odeljenja je “peugeot 508 PSE” u limuzinskoj i karavanskoj SW verziji.

Novi “508 PSE” je praktično i primer ekspertize novog odeljenja i tima koji donosi bogato iskustvo iz WRC takmičenja, relija Dakar, trke Pikes Peak i WEC šampionata, ali i iz razvoja “208 FE” koncepta, kao i “308 R hybrid” modela.
Ovim putem Peugeot najavljuje i svoj povratak na Le Man takmičenje od 2022. godine u kategoriji hiperautomobila.

Saznajte još:

Što se tiče “508 PSE”, to je ujedno i najsnažniji serijski model koji je Peugeot ikada proizveo, jer ima 360 KS i 520 Nm. Reč je o plug-in hibridu koji koristi konvencionalni motor u kombinaciji sa dva elektromotora (na prednjoj i zadnjoj osovini), pa tako nudi i pogon na svim točkovima. Do “stotke” stiže za svega 5,2 sekunde, a najveća brzina je ograničena na 250 km/h.

Novi model je niži od standardnog “508”, a nudi i širi trag točkova napred i pozadi. Ima veće kočnice, a na 20-inčim točkovima su Michellin Pilot Sport 4S pneumatici.

Dolazi sa režimima vožnje: “electric” – kada je domet na struju oko 40 km, zatim “comfort”, “hybrid”, “4WD”, kao i “sport”.
Novi detalji koji povezuju prošlost sa budućnošću najviše se vide na svetlima, pa farovi sadrže “kriptonit kandže”, dok je zadnja svetlosna grupa inspirisana nekadašnjim kupeom “504”.

Enterijer je identičan standardnom “508”, pa je tu poznata “iCockpit” postavka, sa nekim dodatnim elementima. Zapremina prtljažnika je ostala ista u delu iznad poda.

Prodaja počinje od sledeće godine, ali cena još nije objavljena, mada se spekuliše da bi snažni “plug-in” hibrid mogao da košta oko 50.000 evra.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Komentari

Vaš komentar