Ferrari SF90 Stradale možda nije naslednik La Ferrarija, ali je reč o najbržem i najskupljem serijskom modelu kojeg u ovom trenutku nudi italijanska kompanija. Ako vam njegova izlazna snaga, vozna dinamika, i sam izgled nisu baš po meri, Novitec je sada predstavio njihov paket unapređenja.
Nemačka tjuning kuća priznaje da je ovo samo početak za SF90 koji će se u bliskoj budućnosti ponuditi sa više opcija za dodatnu snagu i unapređen izgled, kao što je bio slučaj sa F8 Tributom.
Što se tiče pogona, SF90 iz Maranella stiže sa srednje postavljenim V8 twin-turbo benzincem i tri elektromotora. Novitec nije menjao snagu koju stvaraju elektromotori, a koji u kombinaciji proizvode 220 KS, već je tretman dobio motor sa unutrašnjim sagorevanjem.
Tačnije, sa novim izduvnim sistemom i metalnim katalizatorima, snaga V8 povećana je na 813 KS, u odnosu na standardnih 780 KS.
Sveukupno, Novitecov SF90 proizvodi 1.033 KS pri 7.750 o/min i 858 Nm obrtnog momenta pri 6.100 o/min. Prema tome, tjunirana verzija snažnija je za 33 KS i ima dodatnih 58 Nm obrtnog momenta. Iako ovo ne zvuči previše, Novitec navodi kako je ovo samo početak, te da će se u budućnosti vratiti sa još boljim nadogradnjama.
Vreme ubrzanja od 0 do 100 km/h ostaje na 2,5 sekundi, a najveća brzina sada premašuje vrtoglavih 340 km/h. Što se tiče izgleda, SF90 je od nemačkog tjunera dobio nove kovane Vossen točkove NS 10 završene u “Bronzino“ nijansi. Tu su i gume dimenzija 255/35 R20 napred i 325/35 R 21 pozadi. Kako Auto Klub piše, Novitec planira da ponudi i dizajn od karbonskih vlakana koji će zameniti tvrdu plastiku.
Bonus video: „Prljava energija“ odlazi u istoriju, a gde je Srbija
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: