VW, Polo, auto, automobil Volkswagen
Foto: Volkswagen

VW je osvežio gradski model Polo koji sada dolazi sa više nove tehnologije, ali bez dizelaša u ponudi. U početku će se nuditi samo 1,0-litarski trocilindraš.

Obnavljanje šeste generacije donelo je svežiji izgled, ali i mnogo drugih dorada kako bi mali bestseler iz Wolfsburga ostao konkurentan sa Opel Corsom, Seat Ibizom, Peugeotom 208 i Renault Cliom. Pa čak i više od toga.

VW, Polo, auto, automobil Volkswagen
Foto: Volkswagen

Prednji deo je primetno redizajniran i sada Polo dolazi sa tankim LED svetlima koja sežu sve do logotipa na sredini maske hladnjaka. LED svetla pritom dolaze serijski, a napredna IQ Light LED Matrix su doplata, piše Auto Klub.

Dizajneri su se potrudili i oko zadnjeg dela, pa je oblik svetala novi, a jasno je da je kompaktni Golf bio uzor. Izmenjen je i zadnji branik, kao i Polo logotip na sredini vrata prtljažnika.

VW, Polo, auto, automobil Volkswagen
Foto: Volkswagen

Ako vam se na fotografijama novi Polo čini većim, delimično ste u pravu: međuosovinski razmak je povećan na 2,56 metara, ali ostatak automobila je po centimetrima ostao nepromenjen – 4,05 metara dužine, 1,75 širine, 1,44 visine. Prepusti su sada doduše manji, a mali „nemac“ je tako dobio masivniji i više sportski izgled, kao i prostraniju kabinu.

VW, Polo, auto, automobil Volkswagen
Foto: Volkswagen

Dizajn kabine je istao manje-više sličan kao i pre, ali je tehnologija maksimalno unapređena pa su digitalni instrumenti sada standardni za sve verzije, a na zahtev dolazi monitor od 10,25 inča. Osim što je unapređena multimedija animirana novim softverom MIB3, tu su i glasovne komande.

VW, Polo, auto, automobil Volkswagen VW, Polo, auto, automobil Volkswagen
VW, Polo, auto, automobil Volkswagen VW, Polo, auto, automobil Volkswagen
VW, Polo, auto, automobil Volkswagen VW, Polo, auto, automobil Volkswagen
VW, Polo, auto, automobil Volkswagen VW, Polo, auto, automobil Volkswagen

Naravno, novi Polo je kompatibilan sa Android Auto i Apple CarPlay, čak i bežično. Obnovljene su i kontrole klima uređaja koje, ako se odlučite za Climatronic, nemaju više fizičke komande, već su u okviru ekrana.

Od Golfa redizajnirani Volkswagen Polo nasleđuje sistem IQ.Drive, sa asistencijama za pomoć u vožnji drugog nivoa, koji su deo paketa Travel Assist, sa adaptivnim tempomatom, aktivnim održavanjem vozila u traci, automatskim kočenjem i još mnogo toga.

Po pitanju motorizacije dizelaši su izbačeni iz ponude i ostaju samo benzinci. U početku će se ponuda oslanjati isključivo na 1,0-litarski benzinski motor dostupan u atmosferskoj verziji i sa 80 KS ili u verzijama TSI sa 95 ili 110 KS, koji se, zavisno od snage mogu kombinovati sa ručnim menjačem od 5 ili 6 „brzina“, ili 7-stepenim DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom. Takođe, biće dostupan i Polo na metan – 1.0 TGI, snage 90 KS.

VW, Polo, auto, automobil Volkswagen
Foto: Volkswagen

Kasnije dolaze i drugi motori, ali ne elektrifikovane verzije ili plug-in hibridi, već Polo GTI sa više od 200 KS i sa pogonom napred.

Promenila se i lista opreme: sada je podeljena na osnovnu verziju Life, Style i R-Line. Polo Life stiže na točkovima od 15 inča, s App-Connectom, USB utičnicom za putnike pozadi, kožom obloženim volanom i ručicom menjača.

Top oprema Style kao i R-Line su sa različitim estetskim izmenama, ali sa skoro identičnom opremom – LED matriks prednja svetla, pomoći pri parkiranju, kao i 10,25-inčni digitalnim ekran, navigacija i naplaci od 16 inča.

Cene još nisu poznate, a start prodaje redizajnirane verzije očekuje se u trećem kvartalu ove godine.

***

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Facebook

Twitter

Instagram

Koje je tvoje mišljenje o ovoj temi?

Učestvuj u diskusiji ili pročitaj komentare