Popularni španski gradski model, Seat Ibiza, danas je prikazan u novom izdanju. Tačnije, blago je stilski redizajniran i dobio je savremenije tehnologije. Sada može da nastavi da se bori u klasi gde ga čekaju sveži Renault Clio, Opel Corsa, Peugeot 208, Toyota Yaris i drugi.
Izmene spolja nisu toliko primetne, ali su recimo sada LED svetla napred i pozadi deo standardne opreme. Spremne su i nove boje – safir plava i asfalt plava, kao i točkovi novog dizajna, dok je pozadi Ibiza dobila novi natpis u stilu rukopisa.
Ipak, najvažnije unapređenje Seatove Ibize tiče se tehnologije, pa je umesto integrisanog ekrana multimedijalnog sistema, u novom modelu sada veći, “plutajući” displej od 8,25 ili 9,2 inča, poput onog u Leonu.
Top verzija FR Sport dobila je digitalnu instrument-tablu dijagonale 10,25 inča, a sve varijante sada imaju multifunkcionalni kožni volan, osvetljene ventilacione otvore i tablu obloženu mekim materijalima.
Povezanost je sada takođe na višem nivou, a sistem komandovanja glasom aktivira se kada izgovorite “Ola Ola”. Osvežena Ibiza opremljena je i USB-C ulazima napred.
Sistemi asistencije sada mogu da obezbede polu-autonomnu vožnju tokom putovanja, održavanje vozila u traci, automatske farove, prepoznavanje saobraćajnih znakova i upozorenje na vozila u “mrtvom” uglu.
Što se tiče motora, tu su i dalje tri jednolitarska trocilindarska benzinca od 80, 95 i 110 KS. Prva dva uparena su sa manuelnim petostepenim menjačem, dok najsnažniji može da bude sa 6-stepenim ručnim ili sedmostepenim DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom.
Cene još uvek nisu objavljene, a konkretno za naše tržište biće poznate tek kada redizajnirana Ibiza stigne u Srbiju.
***
Pratite nas i na društvenim mrežama: